Autor Tema: Seguiment mes de Març  (Llegit 44664 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Seguiment mes de Març
« el: De Març 01, 2010, 14:38:14 p. m. »
Doncs això, que avui es festa i comença es mes de Març
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #1 el: De Març 01, 2010, 22:51:01 p. m. »
Bones!

Ja estic a ca meva!

Bé, com he disfrutat!!!!! Ja penjaré report.

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #2 el: De Març 01, 2010, 23:27:33 p. m. »
Uetam! Aquests són els bonys que veres tu? La foto està feta des del nus de sa Corbata. He posat tres flextes, una en vermell en el que me sembla un nigul i les altres dues en negre en el que me semblen dos bonys que podrien esser relleus muntanyosos


Aquesta ampliada, perd qualitat però pot ser se veu més be que la fletxa vermella realment assenyala un nigul.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #3 el: De Març 01, 2010, 23:29:38 p. m. »
Per cert Twin, el nigul orogràfic del que parlaves al seguiment del mes de febrer jo l'he vist, estava situat més de cap a la part central de la Serra i abraçava també el Puig Major. Llavors se n'han formats un a la banda de la Mola de Planícia-Galatzó i un altre al Teix a devers migdia. A les 17.00 ja no existien pràcticament.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #4 el: De Març 01, 2010, 23:39:11 p. m. »
Només una foto, el report el faré demà:

Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #5 el: De Març 02, 2010, 00:17:05 a. m. »
Ahir vaig mirar ses fotos fetes per en Marcos Molina, ni hi una que ses veu es penyal de Migdia i sa costa catalana  amb dues muntanyetas, es aixo, es ben igual, jo pensaba que habia vist es port de Beseit, pero no. era el Montseny i de fet es vere que estaba mes a tramuntana que a mestral lo que veia. El vaig veure desde es coll des ases fins que vaig veure ses caseta des carabineros, hi habia moments que parexia que desaparxia, pero rapidament es tornaban a veure, inclus es veian es cumuls que debian estar  a sa costa catalana

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #6 el: De Març 02, 2010, 00:25:41 a. m. »
Un altre cosa

He estat fotuts des peus, perque vaig fer una imprudencia

Vaig trobar fent ses mudanzas aquest estiu ses botas que tenia de muntanya de ben jove i que han recorregut cents de quilomentros per sa serra o han pujat casi tots els cims.

Com el peu ma crescut, abans empleaba el 40 i ara duc es 42, i ma va fer ilusio tornar dur ses botas de tota sa vida, a pesar que en tenc unas de novas, vaig pensar que si es peu ma crescut amb un calceti  gruixat ma bastaria. Ido no, ja sortint de Lluc vaig veure que no funcionaria, pero vaig tirar endavant, ferem mes de 20 km caminant i heu vaig pasar mes puta que mai, es peus me feinan una malada, i no tancaba es peloto, sino que anaba tot sol casi una hora de retras,  i he tengut bofegues que no vos dic, ahir vespre no podia ni posar es peus enterra, ara ja estic un poc millor

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #7 el: De Març 02, 2010, 00:33:55 a. m. »
Cuida't home, que això de posar-se sabates petites o estretes és molt perillós.
I tanta sort si no s'ha romput o desfet la sola, perquè moltes de vegades si ha passat molt de temps la goma acaba perdent força, i això encara és pitjor que no dur el peu estret.
Si són les botes de quan anàvem d'excursió plegats (temps era temps padrina), record que les soles eren marca "vibram", d'aquelles indestructibles.

Un altre cosa

He estat fotuts des peus, perque vaig fer una imprudencia

Vaig trobar fent ses mudanzas aquest estiu ses botas que tenia de muntanya de ben jove i que han recorregut cents de quilomentros per sa serra o han pujat casi tots els cims.

Com el peu ma crescut, abans empleaba el 40 i ara duc es 42, i ma va fer ilusio tornar dur ses botas de tota sa vida, a pesar que en tenc unas de novas, vaig pensar que si es peu ma crescut amb un calceti  gruixat ma bastaria. Ido no, ja sortint de Lluc vaig veure que no funcionaria, pero vaig tirar endavant, ferem mes de 20 km caminant i heu vaig pasar mes puta que mai, es peus me feinan una malada, i no tancaba es peloto, sino que anaba tot sol casi una hora de retras,  i he tengut bofegues que no vos dic, ahir vespre no podia ni posar es peus enterra, ara ja estic un poc millor

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #8 el: De Març 02, 2010, 07:54:12 a. m. »
Cuida't home, que això de posar-se sabates petites o estretes és molt perillós.
I tanta sort si no s'ha romput o desfet la sola, perquè moltes de vegades si ha passat molt de temps la goma acaba perdent força, i això encara és pitjor que no dur el peu estret.
Si són les botes de quan anàvem d'excursió plegats (temps era temps padrina), record que les soles eren marca "vibram", d'aquelles indestructibles.

Un altre cosa

He estat fotuts des peus, perque vaig fer una imprudencia

Vaig trobar fent ses mudanzas aquest estiu ses botas que tenia de muntanya de ben jove i que han recorregut cents de quilomentros per sa serra o han pujat casi tots els cims.

Com el peu ma crescut, abans empleaba el 40 i ara duc es 42, i ma va fer ilusio tornar dur ses botas de tota sa vida, a pesar que en tenc unas de novas, vaig pensar que si es peu ma crescut amb un calceti  gruixat ma bastaria. Ido no, ja sortint de Lluc vaig veure que no funcionaria, pero vaig tirar endavant, ferem mes de 20 km caminant i heu vaig pasar mes puta que mai, es peus me feinan una malada, i no tancaba es peloto, sino que anaba tot sol casi una hora de retras,  i he tengut bofegues que no vos dic, ahir vespre no podia ni posar es peus enterra, ara ja estic un poc millor

Eran ses mateixas. No ma van petitas, aquest va esser el error

vaig recordar aquell dia que ferem aquesta excursio amb tu. Era es mes d´abril, estabam pasant un any molt sec, pero va fer un temporal de tramuntana que va salvar s´anyada i noltros ferem aquesta excursio i sortia aigo de per tot

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #9 el: De Març 02, 2010, 09:21:01 a. m. »
Efectivament era el diumenge 12 d'abril de l'any 1981. O sia, les teves botes tenen la friolera d'almanco 29 anys, que ja és una edat.

Aquell mes d'abril va ploure el que no està escrit a la plagueta, i dia 21 hi va haver torrentades per Lloseta, on el torrent va arrossegar un cotxe i hi va morir una al·lota.

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #10 el: De Març 02, 2010, 10:03:05 a. m. »
Un altre cosa

He estat fotuts des peus, perque vaig fer una imprudencia

Vaig trobar fent ses mudanzas aquest estiu ses botas que tenia de muntanya de ben jove i que han recorregut cents de quilomentros per sa serra o han pujat casi tots els cims.

Com el peu ma crescut, abans empleaba el 40 i ara duc es 42, i ma va fer ilusio tornar dur ses botas de tota sa vida, a pesar que en tenc unas de novas, vaig pensar que si es peu ma crescut amb un calceti  gruixat ma bastaria. Ido no, ja sortint de Lluc vaig veure que no funcionaria, pero vaig tirar endavant, ferem mes de 20 km caminant i heu vaig pasar mes puta que mai, es peus me feinan una malada, i no tancaba es peloto, sino que anaba tot sol casi una hora de retras,  i he tengut bofegues que no vos dic, ahir vespre no podia ni posar es peus enterra, ara ja estic un poc millor

Tomeu, has d'anar alerta que ja no se tenen 20 anys!  ;D

Tema borrasca d'avui.....Buf, com sempre la cosa està xunga ja que sembla que es situarà a una banda poc beneficiosa i la majoria d'aigua caurà dins la mar. Esperem que no se comporti exactament com marquen els models i tinguem més moviment.

PEr Vilafranca aquesta nit ha baixat una mica la temperatura. Tmín de 8,5ºC!

Ara mateix tenim 12,3ºC i vent allevantat. Pressió alta, 1019,4 hPa!  ;)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #11 el: De Març 02, 2010, 10:09:19 a. m. »
Ànim Tomeu!  ;)

Efectivament pareix que la borrasca avui mos farà la guitza però demà i dijous dematí pareix que se vol situar a una banda més favorable per veure ploure. Ja veurem que passa, jo ja torn a tenir cert mono de pluges  ;D
« Darrera modificació: De Març 02, 2010, 10:12:57 a. m. per embat »

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #12 el: De Març 02, 2010, 13:19:41 p. m. »
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #13 el: De Març 02, 2010, 15:57:50 p. m. »
Bones!

poc a poc els niguls es va fent més espessos!. Cap el sud es veuen ja niguls més fosquets però de moment no plou.

La pressió baixant ràpidament!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Març
« Respondre #14 el: De Març 02, 2010, 16:38:10 p. m. »
Uetam, com a curiositat mira't aquest enllaç, el mateix dia que tu veres el Montseny, des de Collserola es veia perfectament la Serra de Tramuntana.  ;)
http://www.btvnoticies.cat/2010/03/01/mallorca-a-la-vista-des-de-barcelona

Comencen a fer gotes per Sta Ponça  ;)