Autor Tema: Calendari 2011  (Llegit 2981 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Calendari 2011
« el: D’agost 21, 2010, 12:56:25 p. m. »
En Quique ja ha comentat a nes seguiment que vaig parlar amb ell un dia d'una idea que me du voltant pes cap sobre fer un calendari meteorològic propi, amb una fotografia mensual distinta.

Es tema es que ja estam a ses portes des mes de setembre i si interessas fer-ne un pel 2011 estaria bé començar a moure quatre fils.

Aquí hi ha molts de temes a decidir, però el que està clar es una cosa, si no hi ha un mínim de persones que vulguin es calendari aquest no es podrà fer per temes econòmics. A veure, jo havia pensat amb un calendari personalitzat com es que fan a Casa Juliá i sa veritat es que tampoc son massa cars.

Temes a decidir:
1.- Qui estaria interessat?
2.- Quin tipus de calendari? En aquest cas trob que un calendari gros amb una fulla i una fotografia per cada mes es el millor.
3.- Com seleccionar les fotografies? Si vos pareix bé trob que hauriem d'obrir un tòpic de votacions per seleccionar sa foto de cada mes. Qui vulgui que presenti sa seva fotografia i sa meva idea es que a cada mes hi vagi una foto representativa des mes en qüestió (no fa falta sigui d'enguany, però estaria be que fos actual)

Tot això per suposat està obert a s'opinió general de sa gent de per aquí.

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Calendari 2011
« Respondre #1 el: D’agost 21, 2010, 13:46:48 p. m. »
ME pareix perfecte!

Jo estaria interessat i trobo que la opció calendari amb fulla per mes és la més adequada. Així podrem triar 12 fotos!  ;)

La selecció de fotografies es podria fer de la següent forma:

Aportam fotos (els que vulguin, clar) per cada mes i després es fa una votació per cada mes o bé es decideix entre tots!.


Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Calendari 2011
« Respondre #2 el: D’agost 21, 2010, 15:44:46 p. m. »
A mi també em pareix perfecte, i igualment també trobo perfecta la grandària de calenadari que proposau. També estic d'acord en que les fotografies les podem seleccionar amb una votació.

Salut!

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Calendari 2011
« Respondre #3 el: D’agost 21, 2010, 22:25:24 p. m. »
Jo també me pareix una idea perfecta, podeu comptá en jo. ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Calendari 2011
« Respondre #4 el: D’agost 21, 2010, 23:01:25 p. m. »
Jo també estaria interessat!   ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Calendari 2011
« Respondre #5 el: D’agost 23, 2010, 20:46:49 p. m. »
De moment som 5 persones interessades, encara que se ben cert que en sortiran més.

Jo se que abans en feien a Casa Juliá, però ara he visitat sa seva pàgina web i no ho he vist. Més que res era per sabre a quin preu ens movem per unitat.

Obriré 12 temes, un per cada mes de s'any, on anar penjant ses fotos candidates, amb sa restricció que sigui des mes en qüestió, crec que sense restricció de s'any en què estigui feta, i per suposat, que estigui feta a ses Balears.

Crec que donaré uns quinze dies per anar penjant ses fotos candidates, i després 15 dies més per realitzar sa votació. Un cop finalitzades ses votacions fariem es montatge, però mentres tant si coneixeu empreses que facin calendaris personalitzats agraïria que ho diguessiu. Amb sa tonteria ja mos situariem a principis d'octubre

Ah, crec que estaria be introduir una restricció que un mateix fotògraf no pugui guanyar més de 3 votacions, trob que estaria bé que hi hagues molta varietat d'autors.

PD: Per cert, per sa portada que farieu? Un collage de ses 12 fotos interiors o algo diferent? Es que no se m'acut res ara mateix
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Calendari 2011
« Respondre #6 el: D’agost 23, 2010, 21:06:43 p. m. »
Jo també m´apunt, Miquel.

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Calendari 2011
« Respondre #7 el: D’agost 23, 2010, 23:02:11 p. m. »
Ja som un més  ;)
FORÇA FORANA!!!