Autor Tema: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER  (Llegit 12799 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #60 el: De Gener 17, 2011, 22:17:37 p. m. »
Quan me vaig trobar amb en UETAM perquè me donàs es calendari, varem estar parlant un poc de tot. Me va agradar molt trobar-me amb un "bitxo raro" com jo que també li gradaven es niguls i les tempestes, i me va crear una espècie d'empatia.
Me va demanar: "I còm du es teu homo el que tu estiguis penjada per la meteo?" Va ser quan li vaig explicar que estava molt malalt, una malaltia agressiva i molt mala de dur, i que la meteo i el foro era per jo la meva "teràpia". Es com un món en el que me puc refugiar -me i me dona ànims per afrontar lo que en realitat és bastant dur.
No tenc paraules per agrair-vos el vostre suport...

Ido jo vos contare el que ma va pasar dimecres

A na Keketa no la habia vist mai, ni en foto, per tant no sabia com era. Vaig decidir fer una broma a sa feina, dir una cosa que no era mentida pero tampoc era exactament la realitat

Vaig dir que tenia una " cita a ciegas" amb un dona que habia conegut per internet. N´hi va haber algun que ma va dir " pero tu estas casat" i jo li vaig dir, " ¿ i que? ". Vaig cridar a na Miquela i li varem quedar al lloc concret, sa cafeteria Arxiduc, jo li vaig dir que anaba tot marrón i amb una bosa blava a on diua es calendari. Ella ma va dir que anaba amb minifalda i botas ( heu vaig dir a sa feina i sa incredulitat encara era major, pero lis sorprenia que jo tengues algún rollo per internet)  ;D ;D ;D ;D

Al final mos trobarem ( jo ma vaig confondre de carrer, 31 de desembre enlloc del de S´Archiduc)  ;D ;D ;D

La conversació anaba de puta mare ( per cert, la cafetaria encantadora) quan de cop va sortir la malatia des seu homo, jo aquell moment ma vaig quedar descolocat, no sabia de que xerrar perque tot lo altre ja no tenia cap sentit. Ma vaig quedar KO, tant i tot que quan eram al carrer es camare ma va encalsar per donarme sa meva bosa que habia deixat al bar.  I vaig decidir que entre tots teniem que ajudarla i vaig moure fils per el foro

Molts d´anims i l´esperanza es lo darrer que es perd, que es teu homo domes en 45 anys encara voras com heu treura

Petons

Tomeu

PD. ja pots dir per el foro lo que te vols comprar i veure instalat i per internet que aqui sa pegaran per instalartela  ;D ;D ;D

tambe vull agrair a un forera d´aqui que li vaig demanar un favor, no se si dificil, i no so va pensar un moment i que ha demostrat tenir un gran cor

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #61 el: De Gener 17, 2011, 22:24:38 p. m. »
Moltíssims d'ànims Keleta, per tu i pel teu home. Ara ja saps que aquí tens una segona família :)

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #62 el: De Gener 17, 2011, 23:05:01 p. m. »
Keleta, aquí trobaràs una gran família aficionada a la meteorologia però no t'oblidis que tots tenim un gran cor i que t'estem aquí per a donar-nos suport i per a ajudar en tot el que puguem, tu passes per un mal moment però ens pot tocar a qualsevol de noltros.
 No et desanimis, estem aquí per a ajudar-te i per animar-te tots els dies.
Una aferrada molt forta.



Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #63 el: De Gener 17, 2011, 23:14:40 p. m. »
Ei Keleta, molts d'ànims!!!

No me puc imaginar sa dificultat des moments, però entre tots mirarem de fer-te oblidar es mals moments fen-te gaudir de s'estància en aquest fòrum!!!

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #64 el: De Gener 18, 2011, 02:12:54 a. m. »
Keleta,

M'unesc a la resta de companys en els ànims que et volem enviar per aqui, i ja saps que pots demanar qualsevol cosa que estigui a les nostres mans.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #65 el: De Gener 18, 2011, 09:54:00 a. m. »
Mes de lo mateix, supos que es dificil sa situació però s'ha de treure forces d'on no hi ha. Anim Keleta
Twitter: @Jawallk

Desconnectat Nurastorm

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 201
  • Maó
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #66 el: De Gener 18, 2011, 13:14:27 p. m. »
M'ha impactat s'història. Molts d'ànims Keleta, si te sents arropada aquí i te podem ajudar a fer els teus moments d'esbarjo un poc millors no deixis de visitar-mos.
Segur que el teu home està en bones mans i tot sortirà bé.

Ànims.


Desconnectat Aubelló

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 212
  • Inca
    • Veure Perfil
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #67 el: De Gener 18, 2011, 21:53:37 p. m. »
Molts d'ànims Keleta!
Com molts han dit, som com una família, i si algú està malament, tots esteim un poc malament.
Molta força i endavant!  ;)


Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #69 el: De Gener 19, 2011, 12:53:26 p. m. »
Miquela !!!

avui te notam a faltar !!!!

 



Ahir va esser un d'aquests dies especialment durs i no vaig tenir pràcticament temps de conectar-me. I que consti que en tenia ganes...  Però ho faig ara. Esper poder participar d'aquesta entradeta a partir de demà (o avui vespre). De totes maneres, feis un bon seguiment, eh? Me vull enterar de tot... ;)
 

« Darrera modificació: De Gener 19, 2011, 13:01:48 p. m. per Keleta »
    

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #70 el: De Gener 19, 2011, 13:46:25 p. m. »
Keleta somos muchos pensando en que todo os vaya bien, soy de los que piensan que el pensamiento colectivo puede ser una herramienta muy poderosa....
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #71 el: De Gener 19, 2011, 14:45:36 p. m. »
Keleta somos muchos pensando en que todo os vaya bien, soy de los que piensan que el pensamiento colectivo puede ser una herramienta muy poderosa....

+1

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #72 el: De Gener 30, 2011, 23:03:29 p. m. »
Keleta, a partir d´ara tota la gent del foro fa força i esta mes unida que mai amb tu    :-* :-* :-* :-*   :) :) :) ;) ;) ;)

"Cuando el dolor es insoportable, nos destruye; cuando no nos destruye, es que es soportable."

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #73 el: De Gener 31, 2011, 21:14:24 p. m. »
Se fa soportable gràcies a sa família, es companys de feina i amb gran part també a n'aquest grapat d'amics meus que sou aquest FORO. No m'esperava mai que me pogués proporcionar tant de consol es moments que me sec davant s'ordinador, un moment de tranquil.litat relativa que tenc, i veure es vostros comentaris (siguin es que siguin) i rebre es vostros missatges de recolzament, es extraordinari. Res me faria més il.lusió que venir a aquesta meteotorrada que estau organitzant, i poder donar-vos ses gràcies personalment a cadascun de voltros per fer lo que feis. Però ja arribarà...
    

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: METEOCAFÉ DILLUNS 3 de GENER
« Respondre #74 el: De Gener 31, 2011, 22:01:18 p. m. »
Se fa soportable gràcies a sa família, es companys de feina i amb gran part també a n'aquest grapat d'amics meus que sou aquest FORO. No m'esperava mai que me pogués proporcionar tant de consol es moments que me sec davant s'ordinador, un moment de tranquil.litat relativa que tenc, i veure es vostros comentaris (siguin es que siguin) i rebre es vostros missatges de recolzament, es extraordinari. Res me faria més il.lusió que venir a aquesta meteotorrada que estau organitzant, i poder donar-vos ses gràcies personalment a cadascun de voltros per fer lo que feis. Però ja arribarà...
Molts d'ànims!!!

Això es com una família, virtual però una família al cap i a la fi. I tots estam aquí per ajudar-nos. I si aquest fòrum serveix almanco perquè trobis moments de tranquil·litat relativa (com tu dius) ben invertides estan ses hores que mos passam com a locos davant s'ordenador sense esperar res més que dues gotes
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com