Autor Tema: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS  (Llegit 2288 cops)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« el: De Novembre 27, 2011, 22:56:06 p. m. »
Donat que ara he tengut problemes amb el sensor Termohigròmetre de la meva Davis i donat que som molts els que tenim aquest tipus de Davis, amb en Xalocada varem pensar que podria ser interessant comprar una Davis entre uns quants i utilitzar els seus sensors temporalment quan algun dels nostres falli. El protocol seria el següent:

- Es compra una Davis entre uns quants interessats (Davis comunitaria).
-Imaginem que a jo se m'espenya el sensor de T i Humintat.
- Jo demanaria un sensor nou i el pagaria, però mentre m'arriba podria utilitzar el sensor de la Davis Comunitaria.
- Una vegada rebut el meu nou sensor, l'instal i torn el sensor de la Davis comunitària.


Que vos pareix la idea?. En principi, podríem comprar la Davis sense el datalogger, de tal manera que el seu preu seria d'uns 350 euros + el que mos clavi correus per taxes aduaneres (calcul uns 40 euros).

Per tant, ens costaria uns 390euros (posem 400euros).

Si som 10 interesats en poder utilitzar sensors d'aquesta Davis, posaríem 40 euros cadascun. Només els que possassin doblers per comprar la Davis podíen optar a utilitzar els seus components.

Si vos pareix bé, podrieu dir els que estau interessats en possar uns 40 euros (serà menys doblers quants més siguem).

De moment, interessats:

1.- QUIQUE ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #1 el: De Novembre 28, 2011, 10:48:24 a. m. »
La idea es buena, ¿has mirado la davis con la consola o sin ella? creo que sin la consola es mas barata todavia...

Como consejo, ¿no seria mas comodo una vez que pones el recambio de la Davis para piezas quedartelo ya, y cuando llegue el nuevo como sigue sin estrenar ponerlo en la Davis de recambio? Lo digo por no andar con tanto cambio, y asi siempre hay un sensor a estrenar, no se, es una idea.

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #2 el: De Novembre 28, 2011, 10:48:28 a. m. »
Buenas Quique ...

Me parece perfecto, podeis contar conmigo... yo tengo 3 Davis ... asi que en cualquier momento puedo necesitar algo ...

Una cosa, yo, cogeria el sensor, pluvio, placa de la comunitaria, y al comprar el nuevo ... lo pondria en la comunitaria ... asi siempre seria nuevo lo que instalamos. No crees ?? Encuentro que es tonteria cambiar 2 veces las cosas ... si cuando la ponemos esta nueva !!

Saludos

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #3 el: De Novembre 28, 2011, 10:49:09 a. m. »
Que crack el toniet ... hemos pensado lo mismo en el mismo tiempo ...  ;D ;D ;D

Desconnectat kikos

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 71
    • Veure Perfil
    • Meteo Cala Millor
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #4 el: De Novembre 28, 2011, 12:47:21 p. m. »
Hola

Yo sólo escribo para ver si os puedo ayudar a ajustar el precio final.

Si la compráis fuera de la UE y os la mandan por empresa de transporte tipo UPS deberéis pagar, a parte:
18% de IVA: 350 * 0,18 = 63€
Gastos de gestión por gestionar el IVA: 20-30€ (según la empresa)
18% de IVA sobre estos gastos de gestión: 3,6 - 5,4€

Si la mandan por Correos SUELEN(también depende del tipo de envío, entre menos urgente menos probabilidad de que pase por los ojos de Aduanas) hacer la vista gorda y os podríais ahorrar esos 90€.

También sería conveniente proporcionar el número de NIF a la tienda dónde la compréis para que lo proporcione a la empresa de transporte. Aunque no es obligatorio, porque cuando llegue a España seguramente os llamen por teléfono(así que anotar bien el número) para pediros este datos si no lo tienen.

Por cierto, el que la compre le llegará una bonita carta de Hacienda el año que viene diciéndole lo que ha comprado y a qué precio ;D

Efectos de la crisis, porque esto hasta hace un año y medio no era así y pasaban de todo.

Saludos.

PS: Si alguien puede pasarme el enlace de donde puedo comprar una Davis barata se lo agradecería, estoy cansado de la Oregon y si recibo alguna inyección de dinero a lo mejor hago un pensamiento de comprar una.
                         

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #5 el: De Novembre 29, 2011, 13:29:55 p. m. »

Si la mandan por Correos SUELEN(también depende del tipo de envío, entre menos urgente menos probabilidad de que pase por los ojos de Aduanas) hacer la vista gorda y os podríais ahorrar esos 90€.

Efectos de la crisis, porque esto hasta hace un año y medio no era así y pasaban de todo.

Saludos.


Ja no "cuela" res. A Correus em feren pagar per un llibre, 25€  >:(
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat neulos

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 219
    • Veure Perfil
    • Estació Sant Joan
Re: COMPRA D'UNA DAVIS VANTAGE PRO WIRELESS COMUNITARIA PER RECANVIS
« Respondre #6 el: De Febrer 07, 2012, 13:49:38 p. m. »
Hola a tots,

Ja sé que aquest fil és vell, però només dir-vos que si us animeu a fer la compra a mi potser m'interessaria un sensor de radiació solar (dependrà del moment i disponibilitat presupostària  ;D). No he fet números, però potser val la pena fer una única comanda i partir proporcionalment els ports i despeses d'hisenda.