Autor Tema: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009  (Llegit 49129 cops)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #105 el: De Desembre 14, 2009, 18:18:06 p. m. »
1200 metres aproximaria així a ull..., no?  ::)
Ahir quan era per l'Ofre veia be a estones, quan s'obria tímidament, l'enfarinadeta. A jutjar per les fotos, ha seguit nevant perquè n'hi ha molta més de la que vaig poder veure.  :)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #106 el: De Desembre 14, 2009, 18:23:43 p. m. »
Ara he mirat el sondatge i està malament per nevar ara mateix...tendriem uns 2.3ºC al cim del Puig Major. Si neva està al límit. A veure a més que tal resisteix la ventada d'anit, si la temperatura es baixa se formarà una costra i no se fondrà  ;D

Desconnectat -Tramuntana-Maria-

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 119
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #107 el: De Desembre 14, 2009, 18:25:53 p. m. »
Bon vespre!! A la fi vos he trobat !! Desde ahir que intentava entrar aquí pero la pagina nomes com a meteobaleares no em deixava entrar al foro. Poca cosa puc aportar avui, duc tot el dia a sa feina i en arribar vos dire el litres que he recoit !
Palma / Zona Bar Güell - Metge Darder.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #108 el: De Desembre 14, 2009, 18:26:23 p. m. »
Per cert, a Pollença duen ja 47 litres...va fent  ::)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #109 el: De Desembre 14, 2009, 18:31:53 p. m. »
1200 metres aproximaria així a ull..., no?  ::)
Ahir quan era per l'Ofre veia be a estones, quan s'obria tímidament, l'enfarinadeta. A jutjar per les fotos, ha seguit nevant perquè n'hi ha molta més de la que vaig poder veure.  :)
Si. No t´he pensat a dir abans que adalt de sa coma de n´Arbona ha arribat a nevar, hi havia una tacota blanca (que ahir no vaig veure) així com es Penyal des Migdia a s´altura de s´esperó Àries (aquesta ja més fusa).Així que si, 1200 se pot dir  ;D

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #110 el: De Desembre 14, 2009, 18:34:18 p. m. »
1200 metres aproximaria així a ull..., no?  ::)
Ahir quan era per l'Ofre veia be a estones, quan s'obria tímidament, l'enfarinadeta. A jutjar per les fotos, ha seguit nevant perquè n'hi ha molta més de la que vaig poder veure.  :)
Si. No t´he pensat a dir abans que adalt de sa coma de n´Arbona ha arribat a nevar, hi havia una tacota blanca (que ahir no vaig veure) així com es Penyal des Migdia a s´altura de s´esperó Àries (aquesta ja més fusa).Així que si, 1200 se pot dir  ;D
Has pogut veure el Massanella?

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #111 el: De Desembre 14, 2009, 18:42:59 p. m. »
1200 metres aproximaria així a ull..., no?  ::)
Ahir quan era per l'Ofre veia be a estones, quan s'obria tímidament, l'enfarinadeta. A jutjar per les fotos, ha seguit nevant perquè n'hi ha molta més de la que vaig poder veure.  :)
Si. No t´he pensat a dir abans que adalt de sa coma de n´Arbona ha arribat a nevar, hi havia una tacota blanca (que ahir no vaig veure) així com es Penyal des Migdia a s´altura de s´esperó Àries (aquesta ja més fusa).Així que si, 1200 se pot dir  ;D
Has pogut veure el Massanella?
No, i això que m´he aturat aposta al mirador de Cúber per veure el Massanella però estava cobert, de ple, de niguls, però a "ull" la cota també devia estar alta, vegent les clarianes de la zona baixa. També es cert que he tengut sort fent ses fotos, he pillat 5 minuts de mitja clariana, després s´ha tornat a tapar tot.
T´he enviat ses dades ja, de sa bolla  ;D

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #112 el: De Desembre 14, 2009, 18:48:49 p. m. »
ok  ;)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #113 el: De Desembre 14, 2009, 19:27:32 p. m. »
www.mallorcadiario.com
 ;D
(aquest diari és sa sucursal den Toliko i jo(  ;D

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #114 el: De Desembre 14, 2009, 20:06:36 p. m. »
Hola, ventosas y frescas noches, aunque de poquita agua por poniente, solo 5mm  :'( demasiado encima de la borrasca enviado oeste en altura y poca humedad pues al otro lado hemos mojado bastante mas.
A ver si con el paso de las horas lo de Xabia viene aqui, lo de ese pueblo es increible 1000mm este año y lo tengo a 80 km en linea recta :P.

Por cierto embat, ¿de donde coges esta imagen?


Lo digo por que no es de mi detector, aparece el año 2008, creo que es de un chaval que tenia uno en Sant Jordi y lo olvido por que no le iba bien, ademas de no estar bien cuadrados los mapas, las escalas le han quedado mal.



el bueno es este ;D

http://www.meteoibiza.com/nexstorm.php
http://www.meteoibiza.com/tormentas.php

y su imagen



« Darrera modificació: De Desembre 14, 2009, 20:17:15 p. m. per g-force »

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #115 el: De Desembre 14, 2009, 20:14:28 p. m. »
No es tuya?  ??? ...ostras, la cojo de un enlace que me pasaste tu. Ahora estoy en la UIB, pero cuando llegue a casa te paso el link  ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #116 el: De Desembre 14, 2009, 20:18:06 p. m. »
No es tuya?  ??? ...ostras, la cojo de un enlace que me pasaste tu. Ahora estoy en la UIB, pero cuando llegue a casa te paso el link  ;)

jejeje, he actualizado mi mensaje, explico un poco de donde viene ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #117 el: De Desembre 14, 2009, 20:38:48 p. m. »
Creo que el bicho de xabia empieza a dar el paso hacia el este, apunto de tocar la costa de Sant Antoni una linea de precipitacion bien formada.
Por cierto, presion minima de hoy 987.4 hPa en Sant Antoni.

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #118 el: De Desembre 14, 2009, 20:53:42 p. m. »
Ha plogut més o menos bé a segons quin lloc, però francament jo estic decebut, no és que vulgui ser negatiu, però que voleu que vos digui, no s'han recollit grans quantitats, vent no n'ha fet però gens i sa neu ha estat totalment testimonial. No hem tengut gens de sort en definitiva. Hauria pogut esser una situació molt més explosiva. Inclós en aquestes hores, que és quan més hauríem de rebre, ens esteim quedant a la part seca de la pertorbació. Però bueno que hi farem, ja està bé així.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: SEGUIMENT DE DESEMBRE DE 2009
« Respondre #119 el: De Desembre 14, 2009, 21:28:19 p. m. »
Ha plogut més o menos bé a segons quin lloc, però francament jo estic decebut, no és que vulgui ser negatiu, però que voleu que vos digui, no s'han recollit grans quantitats, vent no n'ha fet però gens i sa neu ha estat totalment testimonial. No hem tengut gens de sort en definitiva. Hauria pogut esser una situació molt més explosiva. Inclós en aquestes hores, que és quan més hauríem de rebre, ens esteim quedant a la part seca de la pertorbació. Però bueno que hi farem, ja està bé així.

Idò jo veig més o manco un encert per part dels models.

El GFS indica calma del vent tota la horabaixa-vespre i per avui mitjanit-mig matí el vent i una reactivació minsa de les pluges. Així com una baixada de la temperatura.

Encara no s´ha acabat  ;D
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com