Autor Tema: Seguiment mes de MAIG 2010  (Llegit 59682 cops)

Desconnectat ac floccus

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 84
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #210 el: De Maig 04, 2010, 20:48:29 p. m. »
a veure LLuc

234 o 267 ?
267?  ??? 243 és la darrera dada que jo tenc. Qui ha donat aquesta dada?  ???

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #211 el: De Maig 04, 2010, 20:53:27 p. m. »
a veure LLuc

234 o 267 ?
267?  ??? 243 és la darrera dada que jo tenc. Qui ha donat aquesta dada?  ???
n´embat ha comentat fa uns minuts, al programa crònica d´avui, que a Lluc sa última hora havia augmentat , pero no se amb quina xifra.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #212 el: De Maig 04, 2010, 20:55:35 p. m. »
243 és la darrera  ;)


Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #214 el: De Maig 04, 2010, 21:22:44 p. m. »
Avui he fet una mica de volta pel mitjorn de l'illa, i destacar l'aiguada que començava a haver ja entre felanitx i Porreres, però que s'ha convertit en inundacions al cami vell de porreres fins la carretera de manacor. Molta d'aigua tambe  per tot el prat de sant jordi.
Com a anècdota, voleu sebre es registre de pluja de sa Colònia de Sant jordi a aquest episodi??  4 mm!! Supos que es on manco ha plogut de l'illa.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #215 el: De Maig 04, 2010, 22:27:13 p. m. »
Be, un que es un cul inquiet i no sap estar aturat ha anat a veure es torrent de Sa Riera avui horabaixa a un raconet que no se ben be dins quin terme cau, però es anant cap a Puigpunyent, i vaja. Que anit passada aquest torrent ha duit una aigada segurissim

Sa llàstima es que no he tengut temps d'anar fins a Pugipunyent per veure, com comenta n'embat, que es torrent havia anat botant alguns ponts.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #216 el: De Maig 04, 2010, 22:44:51 p. m. »
Be, un que es un cul inquiet i no sap estar aturat ha anat a veure es torrent de Sa Riera avui horabaixa a un raconet que no se ben be dins quin terme cau, però es anant cap a Puigpunyent, i vaja. Que anit passada aquest torrent ha duit una aigada segurissim

Sa llàstima es que no he tengut temps d'anar fins a Pugipunyent per veure, com comenta n'embat, que es torrent havia anat botant alguns ponts.

Devora sa pizzeria Il Forno deu esser espectacular sa Riera

Acab de posar una estufa, no record quan va eser un dia de maig que he ences foc, tambe avui he anta amb una abric de ple hivern i no ma sobraba gens

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #217 el: De Maig 04, 2010, 23:00:28 p. m. »
Jo crec que també és sa primera vegada que m'he posat roba de ple hivern en Maig. I avui hauré de dormir ben tapat, no arriba a 18ºC sa temperatura de sa meva habitació i sol davallar al llarg de sa nit.

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #218 el: De Maig 04, 2010, 23:29:16 p. m. »
Bon vespre. Fan gotetes fines per aquí, veurem anit si s'acaba reactivant la pluja amb un atracament del bessó de la borrasca, sembla que de moment no gaire però si arriba com està previst la pluja que ara cau a la costa catalana, a la Serra tornarà a ploure de gust.  ::)
Tanc el dia amb 64 litres i un total de l'episodi de 148.
Si demà tenc temps, pegaré un bot a Galilea, a Son martí, a veure si les fonts ufanes d'allà han brollat o no. Encara record unes fotos que va posar na Galilea que m'agradaren molt, veurem si en puc fer unes jo  ;D
« Darrera modificació: De Maig 04, 2010, 23:30:50 p. m. per embat »

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #219 el: De Maig 04, 2010, 23:32:17 p. m. »
Be, un que es un cul inquiet i no sap estar aturat ha anat a veure es torrent de Sa Riera avui horabaixa a un raconet que no se ben be dins quin terme cau, però es anant cap a Puigpunyent, i vaja. Que anit passada aquest torrent ha duit una aigada segurissim

Sa llàstima es que no he tengut temps d'anar fins a Pugipunyent per veure, com comenta n'embat, que es torrent havia anat botant alguns ponts.

Devora sa pizzeria Il Forno deu esser espectacular sa Riera

Impresionant. Avui a migdia, encara estava tallat l'accés des d'Establiments a Son Anglada perquè la carreterona que hi va travessa sa riera, fora pont, i clar, el cabal era massa gros i l'ajuntament ha decidit barrar el pas.

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #220 el: De Maig 04, 2010, 23:35:05 p. m. »
hola embat, si que han brollat, no he anat però des de la carretera s'escolta córrer l'aigua. No has d'entrar per la finca, has d'entrar abans,  per la carretera, perque que hi ha 4 o 5 cans que fan por.
 



Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #221 el: De Maig 04, 2010, 23:37:16 p. m. »
hola embat, si que han brollat, no he anat però des de la carretera s'escolta córrer l'aigua. No has d'entrar per la finca, has d'entrar abans,  per la carretera, perque que hi ha 4 o 5 cans que fan por.
 

Uf, no vaig de cans  ;D
Abans? venint de Galilea? Hi ha qualque entrada?  :)

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #222 el: De Maig 04, 2010, 23:41:11 p. m. »
has d'entrar baixant de Galilea uns 50 m. abans d'arribar a la finca, saltant la tanca que hi ha a la carretera

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #223 el: De Maig 04, 2010, 23:47:36 p. m. »
has d'entrar baixant de Galilea uns 50 m. abans d'arribar a la finca, saltant la tanca que hi ha a la carretera
I no me mataran a escopetades? Mira que m'agradaria conservar condreta la pell ;D

Desconnectat galilea

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 165
    • MSN Messenger - mernieto@msn.com
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #224 el: De Maig 04, 2010, 23:53:43 p. m. »
si jo he anat pots anar tu perfectament, has de caminar uns 20 minuts i  no vagis tot sol, per si de cas.

val la pena no et penediràs.