Instrumental meteorologic > Estacions meteorologiques

Una llamp s'ha carregat l'anemòmetre Davis del meu pare!!

<< < (2/2)

Quiquetor:
A veure:

Si paga el seguro, compra una nova Davis, sense cap dubte.

La teva 1ª pregunta no sé si l'he entessa. Dius tenir dues ISS amb dues consoles diferents? Cap problema (per canals diferents). Inclús pots tenir 2 ISS diferents (cadascuna configurada en un canal diferent) enviant a una mateixa consola, tot i que amb això no tenc gaire experiencia però una mateixa consola pot rebre fins a 8 ISS diferents.

De la 2ª pregunta, no coneixia aquesta empresa, així que no puc opinar.

 ;)

neulos:
Em referia a tenir una única consola amb dos ISS. D'aquesta forma podría tenir-ne una al teulat (es una casa de dos pisos) i una al jardí a 1,5 m de terra. Segur que hi ha diferències de temperatura molt interessants.

Jordi.

Quiquetor:

--- Cita de: neulos en D’agost 13, 2014, 10:00:34 a. m. ---Em referia a tenir una única consola amb dos ISS. D'aquesta forma podría tenir-ne una al teulat (es una casa de dos pisos) i una al jardí a 1,5 m de terra. Segur que hi ha diferències de temperatura molt interessants.

Jordi.

--- End quote ---

Crec que això es pot fer. Jo no he fet mai i tenc diversos dubtes, especialment si no utilitzes weatherlink. Amb el Weatherlink ho configures per rebre de dues ISS diferents i no hauria d'haver problemes però sense weatherlink no tenc ni idea (segur que deu haver alguna forma de fer-ho). Tal vegada si cerques en el fòrum de meteoclimatic algú ho ha fet.  ;)

 

Twin:
Hi ha gent que té més d'un sensor de temperatura enllaçat amb una mateixa consola. El que no se si tendria molt de sentit és tenir instal·lats 2 pluviòmetres i 2 anemòmetres.

Com voltros dos, soc de l'opinió que si t'ho paga l'assegurança compris almanco una ISS sencera.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version