Instrumental meteorologic > Estacions meteorologiques

PROJECTE INSTAL·LACIÓ DAVIS AL PUIG DE CURA

<< < (2/5) > >>

UETAM:
No basta domes xerrar amb els frares Franciscans que son els que viven alla dalt?

Quiquetor:

--- Cita de: UETAM en D’octubre 30, 2011, 20:09:55 p. m. ---No basta domes xerrar amb els frares Franciscans que son els que viven alla dalt?

--- End quote ---

Sí, segur que sí, però d'aquests no treurem cap subvenció! ;D
D'altra banda no està malament xerrar abans amb el batle del municipi. Si veim que no va de res, ja podem anar directament a xerrar amb el frares!  ;)

miquel_br:

--- Cita de: Quiquetor en D’octubre 30, 2011, 19:43:56 p. m. ---
--- Cita de: Keleta en D’octubre 30, 2011, 18:54:04 p. m. ---Quina bona notícia!  :D
Ja que s'ha donat es "sus" a n'es projecte i he donat tant sa "vara"  ::)  jo m'oferesc per fer l'aportació econòmica per adquirir sa davis, au! Si després se pogués conseguir qualque subvenció, millor per la SOMIB.
--- End quote ---

Bé, a veure, en el pitjor dels casos (no aconseguir cap subvenció), ja podem mirar qui li interessa fer una aportació i tal vegada entre un parell ens dividim l'aportació: Inclús tenc una altra idea dins del cap que segons la circumstàncies proposaré!.  ;)

Demà enviaré un correu al batle d'Algaida en nom de la SOMIB! ;)

--- End quote ---

Si no voleu fer la inversió jo tenc una davis aparcada a cameva, i Manacor ja conta amb 2 estacions on-line. Jo puc deixar l'estació, això si m'agradaria que les dades es poguessin consultar a través d'internet per mitja de meteoclimatic. :D

Toliko:
Que gran idea tuvo Keleka ...

Podeis contar conmigo para lo uqe sea necesario, y si hay que hacer aportacion economica .... yo me incluyo en la lista :P :P

Voy a mirar lo del detector de rayos ...

Zuco:
La veritat és que va ser una molt bona idea.

A més em pareix interessant poder comparar les dades amb les de Sant Salvador, ja que són Puigs amb la mateixa alçada, practicament.

A veure com van els assumptes burocràtics, i una vegada vegem el panorama, ja veure que passa. Econòmicament crec que si no ens donde doblers, entre un parell, una Davis pot sortir molt bé de preu. A més, tenim l'oferiment d'en Miquel_br de Manacor.

 :)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version