Instrumental meteorologic > Estacions meteorologiques

PROJECTE INSTAL·LACIÓ DAVIS AL PUIG DE CURA

(1/5) > >>

Quiquetor:
Entre los moltes converses que es varen donar ahir al sopar de tardor dels "meteofrikis", un dels temes que ens va atreure més va ser el de la possibilitat d'instal·lar una Davis dalt del Puig de Cura, on na Keleta va insistir diverses vegades en el seu interés i la resta varem compartir-ho.

Per tant, varem decidir que iniciaríem les diverses passes a donar per tal d'instal·lar una estació allà dalt (530-540msnm):
1. Verificar la disponibilitat d'internet allà dalt i d'un ordinador.
2. Xerrar amb el batle d'ALgaida per tal de fer les gestions necessàries i demanar els permisos pertinents per situar l'estació en la zona del monestir de Cura-Hospederia.
3. Concretar qui fa l'aportació econòmica per la compra (se podria intentar que l'ajuntament d'Algaida o algun patrocinador subvencioni una part).
4.- Cercar un lloc aadequat per situar l'estació


Jo he estat avui dinant allà adalt i puc confirmar que n'hi ha més de 3 xarxes inalàmbriques diferents i obertes. Per tant, internet no és cap problema.

També tenc vist un bon lloc on situar la Davis, just en el punt més alt de l'edifici del Bar-Hospederia.

A l'hora de xerrar amb el batle propós anar en nom de la SOMIB i dir que volem instal·lar una estació allà dalt perquè és un lloc privilegiat i que aportaria unes dades molt importants pel coneixement dels fenòmens meteorològics de Mallorca. Podríem contactar també amb en PEre CApellà BArceló (l'amo de l'estació d'ALgaida) per tal de veure si ens pot ajudar en les gestions.

I per aconseguir patrocini se pot proposar incloure les dades de l'estació e Cura a la pàgina onsurten les dades d'Algaida on podeu veure que hi ha publicitat( http://www.tempsalgaida.info/) i tal vegada li interessi la publicitat a l'empresa que dur el BAr-Restaurant d'allà dalt (Hospederia BAlear SL).

PEr tant, crec que podem posar el tema en marxa i s'accepten propostes, consells i ajuda.  ;)

Xalocada:
Sa veritat que seria una autentica pasada ;D, se podria comparar en sa de Sant Salvador, tots recordam que a Sant Salvador hem quedat estorats de qualca dada impresionant (exemple s´humitat a es 16% un vespre des mes de Abril). Podeu contar en jo per lo que faci falta tal per iniciar contactes en so ajuntament com es reste de gestions,montar.la ect... :)

Sa veritat que tenir wifi allà dalt es molt important, noltros en sa de Sant Salvador es un des principals problemes que varem tenir que lluitar, tenim una feina feta ;)

Esperem sigui una realitat ben prest ;D

Keleta:
Quina bona notícia!  :D
Ja que s'ha donat es "sus" a n'es projecte i he donat tant sa "vara"  ::)  jo m'oferesc per fer l'aportació econòmica per adquirir sa davis, au! Si després se pogués conseguir qualque subvenció, millor per la SOMIB.

Twin:
Una idea excel·lent.

Crec que anar-hi en nom de la SOMIB serà el millor.

Quiquetor:

--- Cita de: Keleta en D’octubre 30, 2011, 18:54:04 p. m. ---Quina bona notícia!  :D
Ja que s'ha donat es "sus" a n'es projecte i he donat tant sa "vara"  ::)  jo m'oferesc per fer l'aportació econòmica per adquirir sa davis, au! Si després se pogués conseguir qualque subvenció, millor per la SOMIB.
--- End quote ---

Bé, a veure, en el pitjor dels casos (no aconseguir cap subvenció), ja podem mirar qui li interessa fer una aportació i tal vegada entre un parell ens dividim l'aportació: Inclús tenc una altra idea dins del cap que segons la circumstàncies proposaré!.  ;)

Demà enviaré un correu al batle d'Algaida en nom de la SOMIB! ;)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version