Instrumental meteorologic > Estacions meteorologiques

Meteofelanitx.com - Dades a Sant Salvador 510 mts!

<< < (2/25) > >>

UETAM:
Efectivament, sou dos cracks ¡¡¡¡

Xalocada:
Aquest proyecte, va començà fa més de un any, sa veritat és que mai pensavem que arribàs aquest moment, dia 31 de desembre varem comanar s´estació i com ha comentat en Tomeu dissabte pasat le varem montà, s´instalació va anar molt bé, en tres hores tot arreglat, ens quedava es tema de s´ordenador i internet , mentrastant ses calmes de gener sen volien anar :P, teniem que fer via, perque sa situació se presentava interessant , es problema és que tot sa va complicà amb el tema de s´ordenador, primer (Gracies Elea ;)) i després en un tema que ja sabem des datalogger USB de sa Davis, fins es punt que erem ahir a les 13,00h, gracies a en G-force ho varem poder solucionar en es darrer moment, 12h abams que començas aquest episodi :P :P, jo u donaba tot per perdut, estava molt emprenyat, molt, perque sa situació mareixia la pena i ni tant sols ses dades haguesin quedat registrades (Gracies g-force ;)) i Quique gracies tambe ;)

Com diu en Tomeu jo estaba a sa Policlinica i varies de ses visites que ell me feia, sa meva preocupació era també s' estació de Sant Salvador,també en Uetam li vaig comentà (ten recordes ;)) crec que no era conscient de com estava ;D, i ara m' estic emocionant :'( ;)

Esperem que oferesqui unes dades fiables i per molts d´anys, ens ha costat lo que no està escrit, però estic molt content, cosa que dimecres estava tant desesparat que li vaig dir a sa meva dona i en Tomeu "qui cony..... m'ha enviat a montar una estació allà dalt" ???

Donar ses gracies també a tots els que han coloborat d' una manera o una altre ;), especialment a s´Ayuntament, en Pere Batle, en Paco de Wifi Baleares,en Jesus i també es pare den Tomeu ;) :)

Es Felanitxer ha mogut molts molts de fils sense ell no se hagues aconsegit ;).Chapeau Tomeu ;)

Urtyk:
Enhorabuena chicos!!!!

Me quito el sombrero :O

metar:
Jaume, Tomeu: Sou els millors!!! Enhorabona de tot cor per haver-ho aconseguit.
Mereixeu tot el meu reconeixement per la feinada que heu fet, i per la il.lusio que heu possat en aquest projecte. Heu assolit una fita molt important per a tots els que estimam sa meteo.

Una abraçada ben forta a tots dos!!!

fractal:
Chapeau !!!

Enhorabona i per molts d'anys pogueu mantenir-la

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version