Autor Tema: Seguiment Mes de Gener 2011  (Llegit 103697 cops)

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #105 el: De Gener 07, 2011, 18:32:59 p. m. »
Com molts ja sabeu, jo tambe estic ficat en temes de cotxos antics, afició complementaria a sa meteo, ja que sortir amb els cotxes sol esser incompatible amb el mal temps.

Tots els qui tengueu un cotxe o una moto antiga, o si sou d'aquells que encara teniu un 600 o un 4L tirat a sa tanca davall d'un pi, digau-lo i fariem un escamot "meteoclassic"

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #106 el: De Gener 07, 2011, 20:10:37 p. m. »
Ara venc de <Son Roca per veure com habia quedat es pluvio. Esta a bon lloc, al jardi de davant que dona al carrer, perque al de darrera te tres canosts que el sa menjarian.

Sa ventatge, es que heu tenen mes bon de fer per mirarlo. Inclus si un dia no hi son i vull veure lo que ha plogut i puc anar i botar sa pared

Ma diu es cunyat " ara es que esta posat, ara no ploura". Li he dit " crec pintan bastos una temporada"

Si voleu veure a un mapa, esta al carrer son Ferragut  4 ( Sa Vileta.Son Roca )

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #107 el: De Gener 07, 2011, 20:24:19 p. m. »
Idò parlant de segons aficions, a mi m'agrada molt primer evidentment tot allò relacionat amb la natura (excursionisme, etc), també l'astronomia (tot i que gairebé no li dedico temps), la fotografia i la numismàtica (tenc bastantes monedes espanyoles del s.XIX, euros de gairebé tots els països, extracomunitàries, etc). Tal i com diu en metar si qualqú en comparteix alguna d'aquestes que ho digui  ;D

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #108 el: De Gener 07, 2011, 20:51:06 p. m. »
Idò jo tenc una afició que pertany a l´àmbit de la meteorologia. A Favoritos tenc uns 500 links a webcams del món, organitzats per si tenen estació méteo o no, quin continent. Etc.
És a dir, si algú està interessat en algun lloc en concret, que ho digui.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #109 el: De Gener 07, 2011, 22:02:31 p. m. »
Pues jo tenc sa pesca com a segona afició :P, pero es problema es que sa barca no esta operativa (tenim problemas en son motors que estan en garantia i a horas esteim lluitant... mestrestant sa barca al dique seco)  :-\

Auré de xerrá amb en Joan Butler perque me dugui a pescá :P

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #110 el: De Gener 07, 2011, 22:28:58 p. m. »
Idò jo tenc una afició que pertany a l´àmbit de la meteorologia. A Favoritos tenc uns 500 links a webcams del món, organitzats per si tenen estació méteo o no, quin continent. Etc.
És a dir, si algú està interessat en algun lloc en concret, que ho digui.

Playa del Carmen, Isla mujeres, Cozumel, Tulum y Cancun  ;)

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #111 el: De Gener 08, 2011, 03:34:32 a. m. »
Idò jo tenc una afició que pertany a l´àmbit de la meteorologia. A Favoritos tenc uns 500 links a webcams del món, organitzats per si tenen estació méteo o no, quin continent. Etc.
És a dir, si algú està interessat en algun lloc en concret, que ho digui.

Playa del Carmen, Isla mujeres, Cozumel, Tulum y Cancun  ;)

Te vas a Riviera Maya ?? Jejeje.

Bueno, ya que poneis aficiones... las mias las conoceis, son el poker y el golf !! Asi que nada, si alguno se anima ... jajaja


Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #112 el: De Gener 08, 2011, 07:52:40 a. m. »
Bon dia. Temp. mólt suaus . 13,6º .....

Más aficiones aparte de meteo (algunas casi obligaciones  :P )  còrrer per muntanya, cuidar hortet ecològic, gallines i cabres, cuinar, excursionisme, futbol ...  ;)

De totes maneres esperem que no tengui que venir una sequera tipo any 83 o similar. Venim de mólt amunt i ara es fa dur. A veure si s´anima una mica  ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #113 el: De Gener 08, 2011, 09:32:19 a. m. »
Idò jo tenc una afició que pertany a l´àmbit de la meteorologia. A Favoritos tenc uns 500 links a webcams del món, organitzats per si tenen estació méteo o no, quin continent. Etc.
És a dir, si algú està interessat en algun lloc en concret, que ho digui.

Playa del Carmen, Isla mujeres, Cozumel, Tulum y Cancun  ;)

Te vas a Riviera Maya ?? Jejeje.

Bueno, ya que poneis aficiones... las mias las conoceis, son el poker y el golf !! Asi que nada, si alguno se anima ... jajaja



Siiiiii!!! el 17 de Marzo, diez noches en total.

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #114 el: De Gener 08, 2011, 10:07:46 a. m. »
Quin desastre de temps, i pensar que l'any passat, tal dia com avui a sa Riera només li va mancar un pam per vessar al Passeig Marítim.

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #115 el: De Gener 08, 2011, 10:27:26 a. m. »
Bon dia. Temp. mólt suaus . 13,6º .....

Más aficiones aparte de meteo (algunas casi obligaciones  :P )  còrrer per muntanya, cuidar hortet ecològic, gallines i cabres, cuinar, excursionisme, futbol ...  ;)

De totes maneres esperem que no tengui que venir una sequera tipo any 83 o similar. Venim de mólt amunt i ara es fa dur. A veure si s´anima una mica  ;)
Cap de Fibló jo també tenc un hortet i tenc mes de 50 varietats de tomatigueres, si sols qualca varietat ja sabs ;D ;)

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #116 el: De Gener 08, 2011, 10:33:23 a. m. »
Idò jo tenc una afició que pertany a l´àmbit de la meteorologia. A Favoritos tenc uns 500 links a webcams del món, organitzats per si tenen estació méteo o no, quin continent. Etc.
És a dir, si algú està interessat en algun lloc en concret, que ho digui.

Playa del Carmen, Isla mujeres, Cozumel, Tulum y Cancun  ;)

Te vas a Riviera Maya ?? Jejeje.

Bueno, ya que poneis aficiones... las mias las conoceis, son el poker y el golf !! Asi que nada, si alguno se anima ... jajaja



Siiiiii!!! el 17 de Marzo, diez noches en total.

Ufff ... que suerte !!! Teneis ya el hotel ?? Si tienes alguna pregunta ... dimelo, que yo estuve este verano pasado ....

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #117 el: De Gener 08, 2011, 10:45:12 a. m. »
Bon dia. Temp. mólt suaus . 13,6º .....

Más aficiones aparte de meteo (algunas casi obligaciones  :P )  còrrer per muntanya, cuidar hortet ecològic, gallines i cabres, cuinar, excursionisme, futbol ...  ;)

De totes maneres esperem que no tengui que venir una sequera tipo any 83 o similar. Venim de mólt amunt i ara es fa dur. A veure si s´anima una mica  ;)
Cap de Fibló jo també tenc un hortet i tenc mes de 50 varietats de tomatigueres, si sols qualca varietat ja sabs ;D ;)
amb mólt de gust !  precisament estic cercant var. mallorquines de ramallet per exemple. Hem de quedar per fer una xerradeta. T´enviaré un privat  ;)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #118 el: De Gener 08, 2011, 10:46:20 a. m. »

Siiiiii!!! el 17 de Marzo, diez noches en total.

Ufff ... que suerte !!! Teneis ya el hotel ?? Si tienes alguna pregunta ... dimelo, que yo estuve este verano pasado ....

Si, tengo el Sandos Riviera, en playa del Carmen, me he estado informando de cosas sobre el transporte y demas, las excursiones las tengo mas o menos claras y he pillado un todo incluido. Ya te ire preguntando.

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment Mes de Gener 2011
« Respondre #119 el: De Gener 08, 2011, 10:48:53 a. m. »
Bueno chicos ...

Aqui teneis la web de los datos de Santa ponsa ...

http://www.telefonica.net/web2/toliko/Current_Vantage_Pro.htm

mañana cuando vaya a casa de mis padres, hare lo mismo con la de son rapinya y os pondre la direccion !!

SAludos