Autor Tema: Seguiment mes de Setembre de 2011  (Llegit 58006 cops)

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #165 el: De Setembre 18, 2011, 11:29:40 a. m. »
Ara un poc al nord, l'altre dia un poc al sud... la pròxima vegada ens tocarà segur!  ;D

Bromes apart, sembla que tot indica que tornarem estar al marge, encara que sempre hem de deixar un marge. D'altra banda els 2,6mm de precipitació recollida per ara a la meva zona, són una mica escandalosos. Ja, ja sé que hi ha zones (molt locals) que han recollit una bona llitrada, però encara així... Sembla que la tardor es retarda una mica, o almenys això és el que s'intueix de seguir els models.

Salutacions!
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #166 el: De Setembre 18, 2011, 11:33:53 a. m. »
Ara un poc al nord, l'altre dia un poc al sud... la pròxima vegada ens tocarà segur!  ;D

Bromes apart, sembla que tot indica que tornarem estar al marge, encara que sempre hem de deixar un marge. D'altra banda els 2,6mm de precipitació recollida per ara a la meva zona, són una mica escandalosos. Ja, ja sé que hi ha zones (molt locals) que han recollit una bona llitrada, però encara així... Sembla que la tardor es retarda una mica, o almenys això és el que s'intueix de seguir els models.

Salutacions!


Es darrers 60 días duc 1 mm. Deu anys enrrera tendriam que anar per trobar un desastre com aquest, i es futur no es gaire bo, ames es mapas estacionals que ja mos donabam un hivern molt magre ara començan a donar una tardor tambe magreta

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #167 el: De Setembre 18, 2011, 11:35:48 a. m. »
Uau quines rebaixes al GFS i l'HIRLAM per avui mateix :o Està clar que no esteim tenint gens de sort darrerament. Per aquí a Marratxí pega un bon sol tot i que hi ha niguls però de moment no gaire ofensius.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #168 el: De Setembre 18, 2011, 11:38:28 a. m. »
Però aquesta situació té el condol de que la baixada de temperatures serà fort i després, tot i que pujaran una mica, no tendrem les tempes d'aquesta setmana passada.

HIRLAM dóna preci per avui vespre. Veurem!  ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #169 el: De Setembre 18, 2011, 11:50:22 a. m. »
Bon dia... Per Artà res de res. El vent va augmentant de mica en mica del SW. Hi ha núvols alts amb ullades de sol i la temperatura actual està en 27,4ºC. La pressió atmosfèrica està en 1009 hPa.

La temperatura mínima ha estat de 18,7ºC.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #170 el: De Setembre 18, 2011, 11:59:40 a. m. »
http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2011/09/18/costa-tornados/704154.html

Donau canya amb els comentaris que podeu fer al diari, perque crec que s´han mesclat distintas situacions pero totas a un mateix dia
Jo encara esper d´aquest diari disculpes de sa usurpació fotogràfica de fa un any... a sa pròxima, tribunals

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #171 el: De Setembre 18, 2011, 12:09:16 p. m. »
http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2011/09/18/costa-tornados/704154.html

Donau canya amb els comentaris que podeu fer al diari, perque crec que s´han mesclat distintas situacions pero totas a un mateix dia
Jo encara esper d´aquest diari disculpes de sa usurpació fotogràfica de fa un any... a sa pròxima, tribunals

M'han pujat es diari en paper  i... sorpresa, a la pagina 11 una de les meves imatges de 2004 (ells diuen que es de 2007) i als credits "archivo diario de mallorca".
Aqui no puc entrar a la web del diario de mallorca perque la tenc "capada", però ara ho intentare a traves d'un proxy, aixi que ja sabeu, podeu posar que l'han usurpada. A jo no crec que me publiquin res perque me censuren, però si ho feis uns quants us ho agrairé.
BRutal tambe que atribuesquin els desastres de la tempesta de novembre de 2001 a un cap de fibló.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #172 el: De Setembre 18, 2011, 12:12:13 p. m. »
http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2011/09/18/costa-tornados/704154.html

Donau canya amb els comentaris que podeu fer al diari, perque crec que s´han mesclat distintas situacions pero totas a un mateix dia
Jo encara esper d´aquest diari disculpes de sa usurpació fotogràfica de fa un any... a sa pròxima, tribunals

M'han pujat es diari en paper  i... sorpresa, a la pagina 11 una de les meves imatges de 2004 (ells diuen que es de 2007) i als credits "archivo diario de mallorca".
Aqui no puc entrar a la web del diario de mallorca perque la tenc "capada", però ara ho intentare a traves d'un proxy, aixi que ja sabeu, podeu posar que l'han usurpada. A jo no crec que me publiquin res perque me censuren, però si ho feis uns quants us ho agrairé.
BRutal tambe que atribuesquin els desastres de la tempesta de novembre de 2001 a un cap de fibló.



Efectivament, jo ara ja tenc tambe es de paper.

Es cumuls pareix que agafan un poc d´empenta

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #173 el: De Setembre 18, 2011, 12:19:39 p. m. »
Ohhhhhh  >:( Que lleig això d'agafar fotos.  >:( Mooooolt lleig.  >:(
Indigne d'un diari de la talla del Diario de Mallorca. Propòs una carta al director.  >:(

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #174 el: De Setembre 18, 2011, 12:22:14 p. m. »
Ja veureu com me censuraran. Sa prova de que ho he enviat:


Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #175 el: De Setembre 18, 2011, 12:48:20 p. m. »
Mare meva... La marca d'aigua a la imatge s'imposa per fotos que puguin tenir trascendència... Si volen fotos que les paguin o que les demanin com cal...
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #176 el: De Setembre 18, 2011, 12:50:41 p. m. »
No m'han publicat es comentari. Lis he enviat un tweet i ara he intentat penjar un alytre comentari amb un nom i email fals.....

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #177 el: De Setembre 18, 2011, 12:59:50 p. m. »
Ben fet, metar.

Veient es radar fa mitja hora, havia partit esperançat cap al port de Sóller, pero reeeees, misèria. Molta negror, pero ni gotes ni un sol llamp. I veient els mapes, casi que podria afirmar que avui serà es darrer dia "mogut" de setembre. Es setembre del 2011 pareix que firmarà una de ses pàgines més negres de sa nostra afició, farà història. I si avui acabéssim a 0, seria es més sec de sa història a Sóller.

A n´aquest ritme, sa primera tempesta forta arribarà de sa mà de sa primera nevada. Al tiempo...

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #178 el: De Setembre 18, 2011, 13:02:11 p. m. »
El darrer comentari que han publicat, evidentment no el meu.... meteomallorca?  ;D ;D ;D

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #179 el: De Setembre 18, 2011, 13:03:51 p. m. »
El darrer comentari que han publicat, evidentment no el meu.... meteomallorca?  ;D ;D ;D

No t'estanyi. El que no entenc és com pot dir que és un afeccionat de la meteo i que mira mapes i radars i no sabia que la baixada sobretot vendrà cap a l'horabaixa i vespre i demà. Avui dematí encara havia de fer bascota.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com