Autor Tema: Seguiment mes de Setembre de 2011  (Llegit 58018 cops)

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #135 el: De Setembre 16, 2011, 11:47:12 a. m. »
Ja esteim en alerta groga per passat demà. No sé si alegrar-me o plorar...

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #136 el: De Setembre 16, 2011, 13:00:39 p. m. »
Ja esteim en alerta groga per passat demà. No sé si alegrar-me o plorar...

Pssshttt.... toca fusta  ;)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat MeteoMarxalenes

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 282
    • MSN Messenger - rafillat89@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • BLOG DE LA MÉTEO! METEOMARXALENES.
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #137 el: De Setembre 16, 2011, 13:58:08 p. m. »
Mínima de 21'1º en Valencia esta noche.

Que ganitas de que llegue el otoño!!...

... y las previs del finde...

http://meteomarxalenes.blogspot.com/2011/09/prevision-fin-de-semana-16-al-18-9-2011.html

Saludos :)
Barrio de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #138 el: De Setembre 17, 2011, 11:13:55 a. m. »
Buena previsión MeteoMarxalenes  ;)

Para hoy tenemos parámetros convectivos interesantes, humedad del 80-98% a 925/850 hPA y a 700 hPA rozando la Sierra del 60-80%.

WRF-GFS a 12km marca precipitación.Y Aemet pronostica brisas aunque cielo poco nuboso.

Creo que podría crecer algo como me comentaba ayer Embat también ::)

Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #139 el: De Setembre 17, 2011, 11:15:50 a. m. »


Nivel 1. :)
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #140 el: De Setembre 17, 2011, 13:07:50 p. m. »
Bones!
Això està interessant mirant els mapes d'ESTOFEX que ha penjat n'Elea. Demà horabaixa tenc torneig de pàdel, així que pot ploure, ja que molts torneigs han coincidit amb pluja.

Jo tenc tantes ganes de veure ploure com que faci més fred. No duc gens bé aquest setembre per la calor que fa. Esperem que baixi una mica, i així pareix.   :) :) :)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #141 el: De Setembre 17, 2011, 15:26:38 p. m. »
Gregal, avui sa revista Brisas te com tema principal sa Base del Puig  Major i al reportatje diu "... Alli se ha instalado recientemente uan estación meteorológica que mide la temperatura con la conclusión de que el clima es similar al norte de Alemania. También se ha realizado un estudio de rayos, donde se han detectado en número y fuerza electrica inusitada......"

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #142 el: De Setembre 17, 2011, 15:31:41 p. m. »
Gregal, avui sa revista Brisas te com tema principal sa Base del Puig  Major i al reportatje diu "... Alli se ha instalado recientemente uan estación meteorológica que mide la temperatura con la conclusión de que el clima es similar al norte de Alemania. También se ha realizado un estudio de rayos, donde se han detectado en número y fuerza electrica inusitada......"
:o
Gràcies per enviar-me es missatge. D´on ho hauran tret?? I lo dels llamps  :o Jo m´he d´informar!!!

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #143 el: De Setembre 17, 2011, 15:33:24 p. m. »
per cert amb el gogle earth, podeu "pujar" al Pug Major per sa carretera i es veu perfectament la garita den Gregal

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #144 el: De Setembre 17, 2011, 15:36:53 p. m. »
Gregal, avui sa revista Brisas te com tema principal sa Base del Puig  Major i al reportatje diu "... Alli se ha instalado recientemente uan estación meteorológica que mide la temperatura con la conclusión de que el clima es similar al norte de Alemania. También se ha realizado un estudio de rayos, donde se han detectado en número y fuerza electrica inusitada......"
:o
Gràcies per enviar-me es missatge. D´on ho hauran tret?? I lo dels llamps  :o Jo m´he d´informar!!!

Si vols comprar es diari a Sóller pentura ja es dificl a aquestas horas, pero no al Port

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #145 el: De Setembre 17, 2011, 15:51:29 p. m. »
Gregal, avui sa revista Brisas te com tema principal sa Base del Puig  Major i al reportatje diu "... Alli se ha instalado recientemente uan estación meteorológica que mide la temperatura con la conclusión de que el clima es similar al norte de Alemania. También se ha realizado un estudio de rayos, donde se han detectado en número y fuerza electrica inusitada......"
:o
Gràcies per enviar-me es missatge. D´on ho hauran tret?? I lo dels llamps  :o Jo m´he d´informar!!!

Si vols comprar es diari a Sóller pentura ja es dificl a aquestas horas, pero no al Port
Ja el tenc, es meu predí sempre el compra  ;D Moltes gràcies per avisar-me i pels missatges, però estic sense saldo  ;D

Has vist quines habitacions allà dalt a sa bolla? Amb radiador, sofàs, gimnàs i bolera. Jo vull viure allà!  ;D Seria com viure a Àvila, a aquests pobles de 1200 mts de sa meseta nord!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #146 el: De Setembre 17, 2011, 16:03:23 p. m. »
No és res novedós, tothom sap que el nord d'Alemanya és de clima mediterrani. Estic intrigat pel tema de la "fuerza inusitada" dels llamps sobretot.

 ;D ;D No m'agafeu seriosament, estic de bon humor.


Referent a la sensació que tenc aquests dies és que la calor del setembre és molt mala de dur. No se si vos passa a voltros. Tot i que no arribem a les màximes del juliol o Agost. Deu ser que el cos ja està saturat d'aguantar calor, que fa molta humitat o no se que, però és camianr 4 passes i pareix que he fet una marató.  :P

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #147 el: De Setembre 17, 2011, 16:47:06 p. m. »
per cert amb el gogle earth, podeu "pujar" al Pug Major per sa carretera i es veu perfectament la garita den Gregal
Amb es mode Street View? Es que a jo no me deixa  :-\


Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Setembre de 2011
« Respondre #149 el: De Setembre 17, 2011, 18:08:21 p. m. »
veig que avui tampoc ma deixa, ja heu trobava raro, sa veu que van llevat
No m´extranya, igual els militars s´han enterat i ha estat gros... aquella és una carretera militar, no pública, la tenen ben gelosa.

De pluges seguesc escèptic, i ho seguiré essent fins que no me banyi es cap, però si que m´ilusiona veure sa catxo baixada tèrmica a 850 hPa que tendrem: de sa +20º actual cap a una ben fresca +7º.
Si tenguéssim tempesta forta amb calabruix, m´agradaria veure fins a on baixaran al Puig Major, de moment el rècord son 7.5ºC els dos setembres anteriors, amb màximes d´11ºC. Però per molt que baixin demà, es setembre ja està condemnat, tèrmicament.