Autor Tema: Dia 13, dinar a Son Amer.  (Llegit 10388 cops)

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #45 el: De Febrer 14, 2010, 20:13:13 p. m. »
Embat, paciència i millora't!! això des mal de quiexal és molt mal de dur.... Per cert tanta sort que vares dur un parell de bastons perque si no haguéssim acabat amb un parell d'ossos romputs xD Com patina es gel!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #46 el: De Febrer 14, 2010, 20:39:18 p. m. »
Gràcies, gràcies a tots. No serà res, en uns dies m'asseguren que tot serà una anècdota. No hi ha cap infecció, simplement els antiinflamatoris hauran de fer el seu curs uns dies. El problema és que anit encara no han fet del tot efecte i tenc una galta que pareix una tomàtiga  :-X i qualsevol acluca un ull així...i ja seran 3 vespres seguits sense dormir gaire, és l'únic que em fa por.

Per cert, tenc uns amics que avui eren precisament al Massanella i m'han contat que hi nevava feblement avui a migdia.

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #47 el: De Febrer 14, 2010, 22:48:58 p. m. »
Bon vespre, companys,

Enhorabona per l'excursió, i per el reportatge gràfic. M'hagues agradat molt venir... encara que no se si hagues estat prou en forma fisica...
Miquel, que se et passi aviat el mal de queixal! 

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #48 el: De Febrer 15, 2010, 02:30:31 a. m. »
I comentar-vos que ja sabeu que em queixava de mal de queixal durant el dinar i l'excursió...
Idò vaja una nit! Quina mal!. No he pogut ni becar de mal, un desastre. M'he passat un dia casi sencer a les urgències de Son Dureta, finalment m'han dit que no tenc cap queixal inflamat sinó un problema amb la mandíbula que em pinça els nervis dels queixals i l'oida interna. Puc assegurar que mai en la vida he tengut una sensació tan angoixant com aquesta. Com que estic "mig sedat" no penjaré fotos, perquè la veritat m'estim més anar a jeure, però d'aquí a uns dies no vos n'escapareu.  ;)

Que milloris, perquè d'això que has tengut en bon mallorquí en deim passar una notxe, cosa que no convé de cap manera.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #49 el: De Febrer 15, 2010, 08:40:24 a. m. »
Gràcies, gràcies a tots. No serà res, en uns dies m'asseguren que tot serà una anècdota. No hi ha cap infecció, simplement els antiinflamatoris hauran de fer el seu curs uns dies. El problema és que anit encara no han fet del tot efecte i tenc una galta que pareix una tomàtiga  :-X i qualsevol acluca un ull així...i ja seran 3 vespres seguits sense dormir gaire, és l'únic que em fa por.

Per cert, tenc uns amics que avui eren precisament al Massanella i m'han contat que hi nevava feblement avui a migdia.


A recuperarse.

Es fotut es mal de queixal, pero pitjor es d´orella que una vegada vaig tenir una otitis a ses dues i ma volia morir des mal que tenia

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #50 el: De Febrer 18, 2010, 23:22:14 p. m. »
Anava a dir que el reportatge m'havia deixat les dents llargues per no haver pogut venir  :-\

... però me n'adon que parlar de dents i/o queixals és allò de "mentar la cuerda en casa del ahorcado"  ::)

Miquel, mal d'altre rialles són. Esper que ja t'hagi espasat. Si no, la medecina del meu padrí era l'herba de dues fulles (altrament dita "estenalles")  ;)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #51 el: De Febrer 19, 2010, 00:34:22 a. m. »
El motiu de no poder venir era que estic arreplegant documentació sobre un avantpassat que va anar a fer les Amèriques amb un ciutadellenc que nomia Ferragut. Els seus fills feren carrera militar, però a bàndols oposats. Un va ser l'almirall Farragut, del costat dels guanyadors, pel que té monuments a Ciutadella i tot.
L'altre, el fill del meu avantpassat, va arribar a "Brigadier General", però dels que perderen. Així que, en comptes de monuments, només he trobat aquesta foto:



Sol·licitaré el facin Fill Il·lustre de Manacor.

EDIT: Si hagués vengut l'hauria liada amb el garriguer de Comafreda. No vull pagar peatge a un camí públic (Camí de Mancor a Lluc)
FORÇA FORANA!!!