Autor Tema: Dia 13, dinar a Son Amer.  (Llegit 10388 cops)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #30 el: De Febrer 13, 2010, 21:56:51 p. m. »
Bones!

Me sap molt de greu haver abandonat la companyia i no haver pogut gaudir amb voltros del merescut dinar!.

Hem fet una pujada al Coll des Prat des de Lluc per Comafreda (n'embat me corregirà la toponímia  ;) ). Erem n'embat, la seva companya, en llevant, n' EsCos, en Twin i el que vos escriu.

Devers les 9:40 hem començat a pujar. Poc després d'apoquinar els 2 euros per passar per Comafreda apareixen alguns cims nevats:


El fred ha estat important aquests dies i ens topam amb restes de neu i de gel:


Seguim el nostre camí i arribam a una fonteta:


I trobam que és hora de berenar:


Seguim la nostra marxa i anam guanyant altura.
Trobam una cova amb uns bones estalactites de gel.
  :o :o :o :o


I en Quique que se demana quina utilitat poden tenir algunes d'aquestes estalactites..... ;) ::)


I n'embat, que és un llençat, diu que no es vol perdre què hi ha dins la cova (quin tio sí senyor, "pa dentro"). I trobam això:

 :o :o :o :o :o


En twin que ens mostra la gruixa de la capa de gel d'un gorg congelat dins d'un torrentet:

Per aconseguir aquest grossor no basta un vespre de fred... :o :o :o

La neu comença a aparèixer al terra de forma constant i en certa quantitat.
En llevant mirant el "pajarito". I els niguls alts que poc a poc va tapant el cel:


Arribam a un pou de neu, ja per damunt dels 1000m d'altura:


Una foteta del grupet fent una petita aturada:


En Quique fent pose de montanyer important:


I arribam al Coll des Prat, a poc més de 1200m i amb un bon gruix de neu. Que li ho demanin a n'en Llevant...






I per acabar una foto de grup al Coll d'es Prat, moments abans d'iniciar el descens (eren devers les 13h i en Quique a les 15h havia de ser a Bunyola).....


S'ha de dir que al llarg de tota l'excursió les xerrades sobre meteo han estat constants!  ;D ;D ;D

Com sempre, un plaer compartir amb bona gent una estoneta i aprendre coses amb voltros. Me sap molt de greu no haver pogut dinar amb voltros però la meva presència al partit era imprescindible. No he dir que he arribat 20min tard, però a temps per jugar el partit. Hem guanyat 0-3!  ;)

Per cert, baixant m'he trobat amb en Cap de Fibló que vos esperava per dinar i he recollit a uns excursionistes que havien deixat el cotxe a Mancor de la Vall i havien acabat baixant al Coll de la Bataia. Un d'ells vivia a Selva i allà tenia cotxe. Els he davallat fins a Selva. Crec que anaven una mica perduts!.

Ara esper que conteu com ha anat el dinar! ;)
« Darrera modificació: De Febrer 13, 2010, 22:02:28 p. m. per Quiquetor »

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #31 el: De Febrer 13, 2010, 22:15:03 p. m. »
Bones fotos Quique!!!! quin coratge que tens de fer s'excursió i després un partit de volley jajaj S'excursió ha estat molt guapa! uetam si no heu vengut per això haguessiu pogut venir perque els paratges que hem vist eren impressionants, bé jo mai havia fer una excursió en condicions de tant de fred.

Es dinar molt bé, hem xerrat de s'embat i ses tempestes diurnes, des 4 d'octubre, de nevades dels darrers decenis, des 17 d'octubre, etc etc. Com sempre, ha estat genial!!


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #32 el: De Febrer 13, 2010, 22:23:25 p. m. »
Bones fotos Quique!!!! quin coratge que tens de fer s'excursió i després un partit de volley jajaj S'excursió ha estat molt guapa! uetam si no heu vengut per això haguessiu pogut venir perque els paratges que hem vist eren impressionants, bé jo mai havia fer una excursió en condicions de tant de fred.

Es dinar molt bé, hem xerrat de s'embat i ses tempestes diurnes, des 4 d'octubre, de nevades dels darrers decenis, des 17 d'octubre, etc etc. Com sempre, ha estat genial!!




Veig que el pasat un bon dia

Aquesta excursio le feta moltas vegadas, tamben  amb neu ( i caiguent una nevada de collons) i sense caure neu pero tot nevat, inclus he dormit a ses balmes des Massanella a s´estiu i veia es llamps que feian per es Pirieneus

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #33 el: De Febrer 13, 2010, 23:21:24 p. m. »
Quina passada! Me n´alegra molt que hageu disfrutat. Quina pena no haver pogut venir...

 :D :D

Per cert, quina temperatura tenieu per allà adalt?
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #34 el: De Febrer 13, 2010, 23:47:57 p. m. »
Don fe que en Uetam ha fet aquesta excursió al manco dues vegades (adues jo hi era), i que retia tothom perquè és un home de cama forta.

Veig que vos ho heu passat bé (quina ràbia no haver pogut venir). El reportatge den Quique és formidable, i els caramells de neu a la cova francament espectaculars.

A veure si anit arriba a precipitar amb intensitat i allà on a en Llevant li arribava la neu al ventre de la cama se n'acumuli fins arribar al coll.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #35 el: De Febrer 14, 2010, 10:33:43 a. m. »
Una gran excursió amb un paisatge ben nevat. Crec que és sa millor manera de començar un cap de setmana.

Sa veritat es que jo vaig disfrutar lo que no està escrit, sobretot quan varem entrar dins sa cova. Hi hauriem de posar una webcam alla dedins  ;D ;D

Ah, i sa companyia immillorable.

Per cert uetam, es pròxim pic vine home, que com més son mes riven, i si hem de fer sa caminada mes curta la feim i punto. Que sa tracta d'estar en bona companyia, no de fer una marató muntanyenca
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #36 el: De Febrer 14, 2010, 12:00:13 p. m. »
Una gran excursió amb un paisatge ben nevat. Crec que és sa millor manera de començar un cap de setmana.

Sa veritat es que jo vaig disfrutar lo que no està escrit, sobretot quan varem entrar dins sa cova. Hi hauriem de posar una webcam alla dedins  ;D ;D

Ah, i sa companyia immillorable.

Per cert uetam, es pròxim pic vine home, que com més son mes riven, i si hem de fer sa caminada mes curta la feim i punto. Que sa tracta d'estar en bona companyia, no de fer una marató muntanyenca

no, si ves vengut amb vostros sense cap problema, es clar que ses costas ja no le duc tant be com quan tenia 20 anys, pero encara puc amb ellas.


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #37 el: De Febrer 14, 2010, 17:45:51 p. m. »
Bon vespre.
Be, primer de tot dir que va ser un dia genial i que tant la sortida com el dinar varen ser moments de bona companyia i de compartir bons moments. A la propera, si és que en feim, esper passar-m'ho igual de be!
Tomeu...entenc el que dius, però estic amb en Twin i la resta, a la propera vine, que això és per jugar i riure. Per cert, no tenguerem temps de veure els pluvios. Així tendrem excusa per a la propera.


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #38 el: De Febrer 14, 2010, 17:47:45 p. m. »
I comentar-vos que ja sabeu que em queixava de mal de queixal durant el dinar i l'excursió...
Idò vaja una nit! Quina mal!. No he pogut ni becar de mal, un desastre. M'he passat un dia casi sencer a les urgències de Son Dureta, finalment m'han dit que no tenc cap queixal inflamat sinó un problema amb la mandíbula que em pinça els nervis dels queixals i l'oida interna. Puc assegurar que mai en la vida he tengut una sensació tan angoixant com aquesta. Com que estic "mig sedat" no penjaré fotos, perquè la veritat m'estim més anar a jeure, però d'aquí a uns dies no vos n'escapareu.  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #39 el: De Febrer 14, 2010, 19:06:18 p. m. »
Ostres embat!. Recupera't aviat!

El mal de queixal és ben mal de dur i si l'origen no és el propi queixal sino un pinçament....buf!

Ànim i que surtis aviat d'aquest malson!

Al·lots, està clar que hem de fer una altra excursioneta!  ;)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #40 el: De Febrer 14, 2010, 19:08:56 p. m. »
I comentar-vos que ja sabeu que em queixava de mal de queixal durant el dinar i l'excursió...
Idò vaja una nit! Quina mal!. No he pogut ni becar de mal, un desastre. M'he passat un dia casi sencer a les urgències de Son Dureta, finalment m'han dit que no tenc cap queixal inflamat sinó un problema amb la mandíbula que em pinça els nervis dels queixals i l'oida interna. Puc assegurar que mai en la vida he tengut una sensació tan angoixant com aquesta. Com que estic "mig sedat" no penjaré fotos, perquè la veritat m'estim més anar a jeure, però d'aquí a uns dies no vos n'escapareu.  ;)

Que te recuperis!!!   ;)

Quina temperatura teníeu per allà adalt?¿?
De camí cap a Lluc, quines tempes va marcar els cotxes?
Gràcies.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Cúmul

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 102
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #41 el: De Febrer 14, 2010, 19:20:09 p. m. »
No tenc paraules per comentar ses fotos, he bavat com un porc, són genials, sobretot ses de sa cova, lo que m'he perdut! Tanta sort que heu fet fotos i les porem disfrutar tots. Esperaré impacient ses de n'Embat que segur que també són fabuloses, esper que et recuperis aviat que aquests mals són punyeteros.

PD: no crec q passassiu més fred que jo avui dins la mar fent pesca submarina, encara ara tremol.

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #42 el: De Febrer 14, 2010, 19:38:32 p. m. »
Embat, esper que et recuperis aviat. Aquest mal és sa pitjor tortura que es pot tenir  :-\ :-\ I ahir encara vares aguantar tot el dinar intentant fent bona cara !!!

Jo vaig anar només al dinar i se me varen posar ses dents llargues amb les fotos de l´excursió. De totes maneres m´ho vaig pasar mólt bé i mólt bé.  I vaig conèixer a Es Cos, un altre tipo collonut  ;)

Zuco, tema temp.  : jo vaig sortir de Es Pil.larí amb 10º,  per Inca uns 9º i a Lluc 5º..   En tornar, devers les 17,30 h, a Lluc eren 4.5º ja.

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #43 el: De Febrer 14, 2010, 19:45:13 p. m. »
Zuco, per allà dalt no varem poder prendre mesures de temperatura. En Quique duia un rellotge-altimetre-termometre, pero es sensor de temperatura no li anava massa bé. I a jo, se me va oblidar canviar ses piles de s'anemometre-termometre que tenc.

No record sa temperatura que marcava es cotxe per allà, me sap greu.

Embat, recuperat aviat!!!
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat EsCos

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 401
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #44 el: De Febrer 14, 2010, 20:08:59 p. m. »
Una gran meteoescursió i també un gran meteodinar!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

L'excursió va ser fantàstica (no podia ser d'una altre manera amb sa gran companyia que tenia) i el dinar també va ser d'allò més entretengut. En un primer moment no vàrem parlar massa (se notava que hi havia fam) però després la cosa se va animar moltíssim i vàrem tratar molts de temes  8) 8) 8) 8) 8)

Si o si, s'haurà de repetir!!!