Autor Tema: Dia 13, dinar a Son Amer.  (Llegit 10389 cops)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #15 el: De Febrer 07, 2010, 19:58:27 p. m. »
I una cosa! El preu, ja tenc el preu!
10.50 euros. Inclou 2 plats, postre, aigua i vi.

Una cosa, ja veig que heu mirat models, però hauriem de pensar seriosament en la possibilitat de que fes mal temps per anar d'excursió...per tant, en la possibilitat d'anular o modificar el que tenim pensat, no fos que ens trobem amb sorpreses desagradables com la carretera tancada o similars  ::)

Això darrer que has dit, no ho podem confirmar fins dimecres-dijous, quan estigui més clar el que farà dissabte.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #16 el: De Febrer 07, 2010, 20:36:54 p. m. »
I una cosa! El preu, ja tenc el preu!
10.50 euros. Inclou 2 plats, postre, aigua i vi.

Una cosa, ja veig que heu mirat models, però hauriem de pensar seriosament en la possibilitat de que fes mal temps per anar d'excursió...per tant, en la possibilitat d'anular o modificar el que tenim pensat, no fos que ens trobem amb sorpreses desagradables com la carretera tancada o similars  ::)

Això darrer que has dit, no ho podem confirmar fins dimecres-dijous, quan estigui més clar el que farà dissabte.
Però no estaria de demés anar pensant alternatives, no fos cosa llavors haguessim de correr.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #17 el: De Febrer 07, 2010, 21:04:27 p. m. »
I una cosa! El preu, ja tenc el preu!
10.50 euros. Inclou 2 plats, postre, aigua i vi.

Una cosa, ja veig que heu mirat models, però hauriem de pensar seriosament en la possibilitat de que fes mal temps per anar d'excursió...per tant, en la possibilitat d'anular o modificar el que tenim pensat, no fos que ens trobem amb sorpreses desagradables com la carretera tancada o similars  ::)

Això darrer que has dit, no ho podem confirmar fins dimecres-dijous, quan estigui més clar el que farà dissabte.
Però no estaria de demés anar pensant alternatives, no fos cosa llavors haguessim de correr.
Exacte  ;) hem de cercar alternatives...per si una cas. ;D  Quan un va a la muntanya sempre ha de considerar moltes possibilitats i la del mal temps n'és una  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #18 el: De Febrer 09, 2010, 00:48:44 a. m. »
Bones!

Hi ha hgut un canvi en la meva agenda per dissabte!.  :P

Tenc partit a les 16h a Bunyola i a les 15h he de ser allà!. Per tant, vindré a la meteoexcursió de dissabte però no podré quedar a dinar ja que no arribaria a temps (si el dinar és a les 13:30h....no me surten els contes......). Quina mala sort!. I no puc fallar al partit perquè som ben justos i si no hi vaig no som 6 i ens donen per perdut el partit!

Joder, me sap greu no poder quedar-me a dinar amb voltros. No obstant, la meteoexcursió no me la perd i quedaré fins les 14h. Per tant, podré veure també a la gent que ve només al dinarillo !  ;)


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #20 el: De Febrer 09, 2010, 21:06:53 p. m. »
Jo ara tenc problemes per anar-hi.
Apart que necessitaria qualcú que em recollís.

Ja ho confirmaré.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #21 el: De Febrer 09, 2010, 22:34:40 p. m. »
Jo vendria a dinar. Excursió encara no ho sé. (Amb aquests mapes encara no està clar que es pugui fer )

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #22 el: De Febrer 09, 2010, 23:03:36 p. m. »
jo som un gran desconeixedor de sa Serra, però trob més que convenient que es que coneixeu un poc es terreny faceu alguna proposta per si un cas ses coses sa compliquen.

Fins a sa zona de Son Amer crec que no hi ha d'haver problemes per arribar-hi, però podrem pujar a fer caminada per amunt? Aixo es es gran dubte que tenc jo.

En principi pareix que aquesta entrada freda no ha d'anar acompanyada de massa precipitació, pero per alla dalt algo de neu segur que s'acumula.

O trobau que conve mes decidir lo que feim dissabte demati en funcio d'aixi com vegem es terreny?
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #23 el: De Febrer 09, 2010, 23:48:45 p. m. »
Bones!

Jo crec que el tema de l'excursió ho acabam de concretar una vegada siguem allà!

En principi no hi hauria d'haver problemes dper arribar a Son Amer. Ara bé sembla que dissabte dematí podria ploure o nevar als cims. Per tant, si hi pujam, hem d'anar ben preparats!  ;)

Jo, si el nostre guia coneix el terreny, no m'importa pujar amb neu per després pendre algo ben calentet a Son Amer.

Una altra cosa quin serà el meu rendiment al partit de volei de l'horabaixa!  ;D ;D ;D ;D

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #24 el: De Febrer 10, 2010, 00:20:10 a. m. »
Bona nit

Disculpau que no m'hagui pronunciat encara respecte a aquesta quedada, pero vaig molt liat darrerament i no tenc massa temps per escriure.
Jo no podre venir, ja que anirem el cap de setmana a un hotel amb sa al.lota, i li fa bastant il.lusio... sa propera vegada...
Disfrutau molt!

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #25 el: De Febrer 10, 2010, 01:11:20 a. m. »
Una llàstima Metar, però la pròxima no vos escapau ni tu ni s'al·lota  ;)

Tema excursió crec que la millor opció serà anar a Lluc i veure quin dia fa i com està el panorama. Jo soc partidari de que si no es veu clar el tema de pujar, idò no pujam i punt. Caminar amb neu és agradable i fins i tot alucinant si el dia acompanya. Si no, pot ser un calvari (si fa vent i fred i no es duu el material adequat) i sobretot, caminar amb pluja és una mala cosa perquè te cales tot, vas xop tot el temps del dinar i a més no passes gust de res.



Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #26 el: De Febrer 10, 2010, 16:37:25 p. m. »
Be, el panorama per dissabte segueix igual meteorològicament.
D'aquí a una estona telefonaré per reservar i postejaré el que m'han dit.
Zuco, hauria de mester saber si finalment vens o no. Jo te vendria a cercar però al meu cotxe hi caben tres persones només i ja el duc ple.  :-\

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #27 el: De Febrer 10, 2010, 19:00:00 p. m. »
Hola!

Zuco jo te puc venir a cercar si fa falta ;) I en quant a lo de s'excursió buff no sé jo.... com va dir n'embat no és qüestió d'arribar a nes dinar xops....

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #28 el: De Febrer 10, 2010, 20:07:11 p. m. »
Al final no podré venir i em sap MOLT de greu.

Gràcies, Llevant per l´oferiment. Esper que ho passeu bé.

 :-X :-X :-X :-\ :-\
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Dia 13, dinar a Son Amer.
« Respondre #29 el: De Febrer 13, 2010, 10:24:39 a. m. »
Vos dire que vaig decidir no venir especialment per una cosa ara que ja estau caminant

Vem sa gent que al final anaba a s´excursio i es que no venian, crec que es venir jo amb sa meva dona ves condicionat s excursio, i d´aquesta manera vos deixabam lliure per anar alla a on crec que tocaba. Es pluvios den Embat, excursio forta, pero que voltros podiau fer tranquilament.

Disfrutau!!


Al dinar vesim pogut venir ? si, pero sa meva dona sa ves avorrit sentint xerrar de meteo