Autor Tema: HORA DEL PLANETA: AVUI DISSABTE 27 MARÇ de 20:30h a 21:30h)  (Llegit 1604 cops)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
HORA DEL PLANETA: AVUI DISSABTE 27 MARÇ de 20:30h a 21:30h)
« el: De Març 27, 2010, 16:41:00 p. m. »
Be idó, supós que no tothom estarà d'acord amb aquests tipus d'acció però crec que és una manera per protestar contra les polítiques energètiques d'aquest mon.

Jo me sumaré a aquesta iniciativa i aportaré el meu petit granet de sorra.

Per tant, entre les 20:30h i les 21:30h no hi haurà dades de Vilafranca a Meteoclimatic ja que l'ordinador estarà aturat, al igual que la majoria de llums i d'electrodomèstics de ca meva!   ;)

http://www.horadelplaneta.es/
« Darrera modificació: De Març 27, 2010, 16:44:45 p. m. per Quiquetor »

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HORA DEL PLANETA: AVUI DISSABTE 27 MARÇ de 20:30h a 21:30h)
« Respondre #1 el: De Març 27, 2010, 16:55:59 p. m. »
Com bé dius no tothom està d'acord amb sa mesura. No 'empagueeix gens dir que no hi estic d'acord.

En primera, perque una hora cada any no solventa cap des nostros problemes.

En segona, moltes ciutats s'hi adhereixen apagant es llums des seus monuments i tal. Mai he entès quina necessitat hi ha de tenir uil·luminats durant tota sa nit determinats monuments. A més, com que ses ciutats s'hi afegeixen jo entenc que aquests llums no son necessaris, perque els encenen ido? Ho trob una postura de voler quedar bé per part des polítics.

I ja com a darrera cosa, perque ja s'ha comentat aqui mes d'una vegada, que es fet d'encendre després tots es electrodomèstics de cop a les 21.30h pot provocar més d'un problema a una xarxa elèctrica que no està preparada per a tal mena d'esdeveniments.

Ara bé, som es primer en defensar que alguna cosa s'ha de fer per canviar ses polítiques energètiques d'aquest Món, però sencillament crec que aquesta no és sa millor opció. Si mes tard tenc temps fare un parell de propostes, perque no digueu que nomes me dedic a criticar.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: HORA DEL PLANETA: AVUI DISSABTE 27 MARÇ de 20:30h a 21:30h)
« Respondre #2 el: De Març 27, 2010, 18:17:51 p. m. »
És ver que hi hauria molt que discutir i és també ben cert que les polítiques (mundials) envers el medi ambient han de canviar i aquesta no és la manera. Però a mi la iniciativa no me sembla en absolut baladí, jo com en Quique, m'hi sumaré.  ;)
No ho apagaré tot, perquè quedarà encesa la gelera i la conservadora (les dues de classe A), però la resta OFF.  ;D

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: HORA DEL PLANETA: AVUI DISSABTE 27 MARÇ de 20:30h a 21:30h)
« Respondre #3 el: De Març 27, 2010, 18:46:44 p. m. »
Ho trob molt bona iniciativa, pero és que fan el Mallorca-Barça...

Intentarem desconnectar tot excepte la TV i l´ordinador.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com