Autor Tema: Seguiment models  (Llegit 146975 cops)

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #780 el: De Febrer 03, 2012, 09:38:13 a. m. »
Parc de Llevant.  :o :)

Precipitació intensa en forma de neu granulada a partir dels 200 metres. Poca visibilitat. Vent moderat de tramuntana. Temperatura mínima, 0,5º. Temperatura actual: 1º. Pluja enregistrada durant la nit fins a les 8 h UTC, 1.6mm.
A Artà, està precipitant amb ganes també en forma de neu granulada.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #781 el: De Febrer 03, 2012, 09:42:53 a. m. »
El DWD ens dóna per demà migdia la -14. Veurem.

Ara tenim -6; així que encara queda una bona devallada.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #782 el: De Febrer 03, 2012, 10:53:16 a. m. »
Segons les darreres actualitzacions dels models, crec que nevarà aquesta matinada a Eivissa.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment models
« Respondre #783 el: De Febrer 03, 2012, 11:04:21 a. m. »
El Hirlam continua donant precipitacions anit i demà. Per tant, confiem en qué acabarà precipitant i que veurem la neu. ;)

Desconnectat Marcmenorquí

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 68
    • MSN Messenger - marc_92@hotmail.es
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #784 el: De Febrer 03, 2012, 11:18:06 a. m. »
Bon dia! estic estudiant a Barcelona i aquesta anit agafo un vaixell desde barcelona per anar a menorca a veure la familia i la neu! creieu que ho passaré molt malament dins d'el vaixell?
lo de la nevada a menorca es el que em preocupa perque si fa tant de vent ho veig dificil! que en penseu?

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #785 el: De Febrer 03, 2012, 11:21:04 a. m. »
Bon dia! estic estudiant a Barcelona i aquesta anit agafo un vaixell desde barcelona per anar a menorca a veure la familia i la neu! creieu que ho passaré molt malament dins d'el vaixell?
lo de la nevada a menorca es el que em preocupa perque si fa tant de vent ho veig dificil! que en penseu?

Em sona que Menorca està incomunicada per mar. Però no t'ho puc assegurar. Neu a Menorca, segur, segurament no molta, pel vent; però veuran neu.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Pla_Mallorca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 736
    • Veure Perfil
Re: Seguiment models
« Respondre #786 el: De Febrer 03, 2012, 11:31:18 a. m. »
Bon dia! estic estudiant a Barcelona i aquesta anit agafo un vaixell desde barcelona per anar a menorca a veure la familia i la neu! creieu que ho passaré molt malament dins d'el vaixell?
lo de la nevada a menorca es el que em preocupa perque si fa tant de vent ho veig dificil! que en penseu?

Em sona que Menorca està incomunicada per mar. Però no t'ho puc assegurar. Neu a Menorca, segur, segurament no molta, pel vent; però veuran neu.

les previsions al canal de menorca són vent de tramuntana força 7 a 8 (onades de fins a 5 metres....), no et vull desanimar, però tranquil no ho potser mai el viatge amb aquest temporal.  :-\  de totes formes, a mi també em sona que ahir horabaixa tancaren els ports.....  informet bé!

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #787 el: De Febrer 03, 2012, 11:36:20 a. m. »
Da la sensacion como si se hubiera retrasado algo, vamos que todo lo que deberia haber entrado se ha quedado a las puertas, modelizando un poco asi hemos amanecido...

Temperatura Nivel del mar:


a 850hPa, la -6 ya la tenemos encima...

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #788 el: De Febrer 03, 2012, 11:42:52 a. m. »
El model GFS, a la sortida de les 06z dóna per avui vespre al ponent de Mallorca un afebliment del vent i un petit augment de les precipitacions. Ja veurem.

Jo crec que els models els hi costa predir situacions d'aquest tipus en aquests punts de la geografia.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment models
« Respondre #789 el: De Febrer 03, 2012, 11:46:26 a. m. »
Veient els models, crec que aquesta propoera nit tendrem una darrera oportunitat de veure qualque nevada a nivell de la mar. Però pinta complicat l'assumpte...

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment models
« Respondre #790 el: De Febrer 03, 2012, 11:51:34 a. m. »
Hem d'aprendre i agafar experiència amb els models en situacions com aquestes. De fet, ja va passar fa dos anys on tot apuntava molt bé però sense precipitacions. Ahir pensava que AEMET s'havien quedat molt curts amb les alertes, però avui veig que les han clavat pràcticament. És possible que amb l'experiència que tenen  hagin vist el que jo ahir no vaig saber veure. Jo fins a les 15:15 que és quan surt el radiosondeig (sale a esa hora elea??) no vull dir res més...

Ànims que això encara no està liquidat!
« Darrera modificació: De Febrer 03, 2012, 23:40:33 p. m. per fizban »
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat Marcmenorquí

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 68
    • MSN Messenger - marc_92@hotmail.es
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #791 el: De Febrer 03, 2012, 23:09:08 p. m. »
Bon dia! estic estudiant a Barcelona i aquesta anit agafo un vaixell desde barcelona per anar a menorca a veure la familia i la neu! creieu que ho passaré molt malament dins d'el vaixell?
lo de la nevada a menorca es el que em preocupa perque si fa tant de vent ho veig dificil! que en penseu?

Em sona que Menorca està incomunicada per mar. Però no t'ho puc assegurar. Neu a Menorca, segur, segurament no molta, pel vent; però veuran neu.

les previsions al canal de menorca són vent de tramuntana força 7 a 8 (onades de fins a 5 metres....), no et vull desanimar, però tranquil no ho potser mai el viatge amb aquest temporal.  :-\  de totes formes, a mi també em sona que ahir horabaixa tancaren els ports.....  informet bé!

Moltes gràcies als dos per contestar! doncs si, el port està tancat i m`he agafat un avió. Ho passaré fatal perque tinc pànic aeri i nomes en pensar am la tramontAnada que donen els models a menorca ja tremolo...
el tema de la neu per aqui com ho veieu??, per que jho mira alguns models i no ens donen pràcticament res i uns altres com el Mass ens donen mes de 20L per demà! ai deu meu quin sofriment això de no sebre si caura res del cel,..

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #792 el: De Febrer 03, 2012, 23:11:14 p. m. »
Bon dia! estic estudiant a Barcelona i aquesta anit agafo un vaixell desde barcelona per anar a menorca a veure la familia i la neu! creieu que ho passaré molt malament dins d'el vaixell?
lo de la nevada a menorca es el que em preocupa perque si fa tant de vent ho veig dificil! que en penseu?

Em sona que Menorca està incomunicada per mar. Però no t'ho puc assegurar. Neu a Menorca, segur, segurament no molta, pel vent; però veuran neu.

les previsions al canal de menorca són vent de tramuntana força 7 a 8 (onades de fins a 5 metres....), no et vull desanimar, però tranquil no ho potser mai el viatge amb aquest temporal.  :-\  de totes formes, a mi també em sona que ahir horabaixa tancaren els ports.....  informet bé!

Moltes gràcies als dos per contestar! doncs si, el port està tancat i m`he agafat un avió. Ho passaré fatal perque tinc pànic aeri i nomes en pensar am la tramontAnada que donen els models a menorca ja tremolo...
el tema de la neu per aqui com ho veieu??, per que jho mira alguns models i no ens donen pràcticament res i uns altres com el Mass ens donen mes de 20L per demà! ai deu meu quin sofriment això de no sebre si caura res del cel,..

Tranquilo ... pasara lo que tenga que pasar .... Nosotros lo dabamos por perdido .... y 30 minutos nos han dado la gloria !!! Jajaja.

Suerte mañana por alli ... a ver si teneis suerte (tengo a la novia por alli) ...

Desconnectat abcdibz

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 361
  • Desde Eivissa
    • Veure Perfil
Re: Seguiment models
« Respondre #793 el: De Febrer 03, 2012, 23:57:03 p. m. »
Moltes gràcies als dos per contestar! doncs si, el port està tancat i m`he agafat un avió. Ho passaré fatal perque tinc pànic aeri i nomes en pensar am la tramontAnada que donen els models a menorca ja tremolo...

Com el temps no es el millor si que es posible que l'avio es mogui un poquet, pero calma, es el més normal del món que es mogui... Jo de fet, recordo una vegada que l'avio es movia que no es podia tenir un got dret i el comandant amb tota tranquilitat comentant el que faltaba per arribar i un poc el temps que feia per l'aeroport (no precisament agradable).

A jo "m'acollonaria" molt més anar per mar que per aire amb aquesta situació...
« Darrera modificació: De Febrer 03, 2012, 23:59:12 p. m. per abcdibz »

Desconnectat Marcmenorquí

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 68
    • MSN Messenger - marc_92@hotmail.es
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment models
« Respondre #794 el: De Febrer 04, 2012, 00:10:28 a. m. »
Moltes gràcies als dos per contestar! doncs si, el port està tancat i m`he agafat un avió. Ho passaré fatal perque tinc pànic aeri i nomes en pensar am la tramontAnada que donen els models a menorca ja tremolo...

Com el temps no es el millor si que es posible que l'avio es mogui un poquet, pero calma, es el més normal del món que es mogui... Jo de fet, recordo una vegada que l'avio es movia que no es podia tenir un got dret i el comandant amb tota tranquilitat comentant el que faltaba per arribar i un poc el temps que feia per l'aeroport (no precisament agradable).

A jo "m'acollonaria" molt més anar per mar que per aire amb aquesta situació...

Pfff! gràcies,..pero es que ho passo fatal
desde que estic a barcelona al setembre nomes he agafat l'avió un cop! despres sempre en vaixell, i el més gracios de tot es que no se d'ont em ve la por de l'avió perque demà sera la primera situació de turbulencies de veritat!... agafo l'avio a les 7 del demati, em tenc que aixecar a les 4, per a les 5 ser a l'aeroport i no em puc dormir!! :'(