Autor Tema: Seguiment mes de SETEMBRE 2010  (Llegit 113441 cops)

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #780 el: De Setembre 28, 2010, 10:31:51 a. m. »
Per es radar no te mala pinta ::), teniu molt a prop pixels taronges, molta sort ;)
Avui toca a ses "Piti", Formentera pareix que está reben aigo  a go go, i ara li tocará Eivissa  ::)

Esper que arribi aigua, perque de moment molta negror pero cap gota... i les plujes pareix que es fan i es desfan com volen i on volen.

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #781 el: De Setembre 28, 2010, 12:20:11 p. m. »
Sin comentarios respecto a los modelos y las previsiones para Ibiza :'( No escarmentamos los ibicencos, somos como el refran "soñaba el ciego que veia y eran las ganas que tenia"
Ya no se que pensar u opinar, pero... ¿esto es normal?

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #782 el: De Setembre 28, 2010, 13:09:23 p. m. »
No vos aplega per molt poc...és casi increïble. Al port de la Savina ja passen de 40 litres  :o

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #783 el: De Setembre 28, 2010, 13:16:52 p. m. »
Respecto al tema de los modelos estoy muy de acuerdo contigo. A veces creo que hago demasiado caso a los modelos. Pero bueno suele ser habitual que las previsiones no acierten completamente...

Habría que dedicar más recursos en cálculo numérico de modelos (al europeo si puede ser)...

No ha caído nada en Ibiza?
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/


Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #784 el: De Setembre 28, 2010, 13:21:16 p. m. »
Respecto al tema de los modelos estoy muy de acuerdo contigo. A veces creo que hago demasiado caso a los modelos. Pero bueno suele ser habitual que las previsiones no acierten completamente...

Habría que dedicar más recursos en cálculo numérico de modelos (al europeo si puede ser)...

No ha caído nada en Ibiza?

Nada de nada.

Desconnectat xisko

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 48
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #785 el: De Setembre 28, 2010, 13:34:33 p. m. »
No creo que sea el lugar adecuado pero por ser el que más mira la gente quería presentarme, la verdad es que he estado a la sombra durante un tiempo mirando el foro sin registrarme ni nada y ahora que lo he echo me he animado a comentar, compartir opiniones y datos.

Mi nombre es Xisco y no es la primera vez que me meto en un foro de meteo, también he estado por un tiempo en meteored aunque llevaba un tiempo inactivo. La verdad es que soy un simple aficionado al cual le apasiona todo lo que tenga que ver con meteorología. También soy aficionado a la fotografía y creo que las dos cosas se pueden ligar perfectamente. Hace un tiempo conocí a toliko de casualidad el cual me animó a participar en el foro.

Un saludo para todos!
Santa María del Camí

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #786 el: De Setembre 28, 2010, 13:36:04 p. m. »
Benvengut Xisco.  :)
Si t'agrada la méteo ets al millor lloc  ;D

Desconnectat abcdibz

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 361
  • Desde Eivissa
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #787 el: De Setembre 28, 2010, 13:40:00 p. m. »
Sin comentarios respecto a los modelos y las previsiones para Ibiza :'( No escarmentamos los ibicencos, somos como el refran "soñaba el ciego que veia y eran las ganas que tenia"
Ya no se que pensar u opinar, pero... ¿esto es normal?

No escarmentamos no...

Pero...hay algo mal para que no llueva? Porque todas las tormentas se han formado rodeando Ibiza y ninguna a tocado tierra, se deshacen!!!

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #788 el: De Setembre 28, 2010, 14:46:02 p. m. »
Sin comentarios respecto a los modelos y las previsiones para Ibiza :'( No escarmentamos los ibicencos, somos como el refran "soñaba el ciego que veia y eran las ganas que tenia"
Ya no se que pensar u opinar, pero... ¿esto es normal?

No escarmentamos no...

Pero...hay algo mal para que no llueva? Porque todas las tormentas se han formado rodeando Ibiza y ninguna a tocado tierra, se deshacen!!!

Yo tampoco lo entiendo, ayer mire 8 modelos diferentes, estofex, Aemet con sus alertas, y si, ha llovido pero 30 kilometros mas abajo, esto entra dentro de la logica, pues acertar donde exactamente va a llover es complicado, el problema es cuando siempre fallan en el mismo sitio.

Estos dias atras y en mill ocasiones mas, siempre que el GFS pone manchitas azules muy claras en Mallorca y Menorca si o si alli lueve en algun punto, lo que no entiendo es cuando una mancha azulona que cubre 3 islas de Ibiza al final falle de esta manera,  y aqui no es discutible si es que no tenemos montañas de 1400 metros ni nada, pues Formentera es mas plana que una tabla y se ha llevado el gordo.

Lo dejaremos como mala suerte. ;)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #789 el: De Setembre 28, 2010, 15:00:59 p. m. »
És mal d'entendre, si.  :-\
M'acaben de dir que a Formentera ja duen 71 litres a Es Ca Marí  :o

Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #790 el: De Setembre 28, 2010, 15:06:38 p. m. »
Nadie por Sant Eulalia? Me han dicho que ha llovido fuerte durante 15minutos.....

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #791 el: De Setembre 28, 2010, 15:41:11 p. m. »
Nadie por Sant Eulalia? Me han dicho que ha llovido fuerte durante 15minutos.....

Es posible que haya caido algo, hay una imagen del radar en la que se apreciaba una mancha tocando la costa, ha tenido que ser algo muy local y pegado al mar, pues la estacion de Santa Eulalia que esta 1km tierra adentro no ha olido nada de nada.
« Darrera modificació: De Setembre 28, 2010, 16:23:35 p. m. per g-force »


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #793 el: De Setembre 28, 2010, 17:35:33 p. m. »
Bona tarda!

Demà fa vergonya que només hi hagi 4 metros en tot el dia per anar a la UIB. És veritat que tenim dret a fer vaga; però no s´aconseguirà res i només serveix per causar més problemes a la societat. Perdó per l´off-tòpic, però m´he encès.

21,8ºC

55%
1015,6 hPa
NE, 8 km/h

Màxima de 23,4ºC
Mínima de 14,4ºC

Salut.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat fizban

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 502
    • Veure Perfil
    • Marratxí - Es Caülls
Re: Seguiment mes de SETEMBRE 2010
« Respondre #794 el: De Setembre 28, 2010, 17:54:18 p. m. »
Bona tarda!

Demà fa vergonya que només hi hagi 4 metros en tot el dia per anar a la UIB. És veritat que tenim dret a fer vaga; però no s´aconseguirà res i només serveix per causar més problemes a la societat. Perdó per l´off-tòpic, però m´he encès.

21,8ºC

55%
1015,6 hPa
NE, 8 km/h

Màxima de 23,4ºC
Mínima de 14,4ºC

Salut.

Efectivament, el dret a fer vaga passa per damunt de tots els altres drets... I com que el transport públic és tan bo...

Els models també estan fent vaga avançada  ;D i el radar  ;D ;D

Ara els models indiquen estiuet fins el dia 4/10... A veure si també s'equivoquen...

21.7ºC ara i màxima de 22,8ºC

Mínima 13,4ºC
Seguiment dades en temps real Estació Marratxí - Es Caülls
http://www.meteomarratxi.es/