Autor Tema: Seguiment del mes d'Octubre de 2012  (Llegit 111946 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #915 el: D’octubre 30, 2012, 18:20:00 p. m. »
A Palma sa pluja s´anima, a veure si dura un munt d´horas

Si ma demanau el temps que fera a partir des cap de setmana, vos dire que no entenc ni idea ni es módels heu sabem

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #916 el: D’octubre 30, 2012, 18:40:35 p. m. »
No mireu massa el radar que us deprimireu. (res que no haguem viscut abans)
Comença a ploure al pont d'inca


tot es capvespre estic depresiu vent es meteosat

Si te digo como estamos por aqui...
Que os voy a contar, solo hago que quejarme, soy el pupas.


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #918 el: D’octubre 30, 2012, 18:48:19 p. m. »
no m´imagin a noltros que mos afecti una taca tan de temps i extesa com la que avui tenen a Andalusia.

Tot es capvespre aigo a pots km al nostro ponent i res, mentres que a la costa catalana amb un santiamén, lis plou ja per tot ??? ??? ???

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #919 el: D’octubre 30, 2012, 18:53:45 p. m. »
...

...mentres que a la costa catalana amb un santiamén, lis plou ja per tot ??? ??? ???

¿Ya les llueve otra vez? :P


Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #920 el: D’octubre 30, 2012, 19:02:22 p. m. »
En teoria lo de Andalucia deberia progresar y ser lo que nos afecte a la media noche, los de siempre la lluvia les avanza a ritmo de caracoles, otros 60 a 80mm acumularan entre esta noche y la proxima madrugada en muchos puntos, tiempo al tiempo.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #921 el: D’octubre 30, 2012, 19:43:51 p. m. »
Toliko, veig que son Rapinya ja torna a funcionar, com vares dir al sopar sempre va fet, pero ja sabem que a vegadas es de meteoclimatic posan el llisto  masa alt ( per aixo molta gent sa borrat de la pagina, es un tema que a vegadas nen xerrat al foro de cazatormentas)

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #922 el: D’octubre 30, 2012, 19:55:44 p. m. »
Toliko, veig que son Rapinya ja torna a funcionar, com vares dir al sopar sempre va fet, pero ja sabem que a vegadas es de meteoclimatic posan el llisto  masa alt ( per aixo molta gent sa borrat de la pagina, es un tema que a vegadas nen xerrat al foro de cazatormentas)

Jejeje ... lo que digo lo cumplo !!! :P :P Hoy he estado en casa de mis padres comiendo ... y efectivamente durante el dia 14 de Octubre, estuvo unas 5 horas sin dar datos de temperatura y en un momento puntual, marco -39,6º ... he ido a la consola y he borrado tanto el minimo mensual como el minimo anual ... y ya esta listo !!! La pega es que se ha borrado la minima anual, que fue en febrero ... pero no pasa nada !!

Llueve en casa ... no mucho, pero lo suficiente para no dejarme pasear al perro .... jejeje. 2.4mm


Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #923 el: D’octubre 30, 2012, 20:08:45 p. m. »
Toliko, veig que son Rapinya ja torna a funcionar, com vares dir al sopar sempre va fet, pero ja sabem que a vegadas es de meteoclimatic posan el llisto  masa alt ( per aixo molta gent sa borrat de la pagina, es un tema que a vegadas nen xerrat al foro de cazatormentas)

Jejeje ... lo que digo lo cumplo !!! :P :P Hoy he estado en casa de mis padres comiendo ... y efectivamente durante el dia 14 de Octubre, estuvo unas 5 horas sin dar datos de temperatura y en un momento puntual, marco -39,6º ... he ido a la consola y he borrado tanto el minimo mensual como el minimo anual ... y ya esta listo !!! La pega es que se ha borrado la minima anual, que fue en febrero ... pero no pasa nada !!

Llueve en casa ... no mucho, pero lo suficiente para no dejarme pasear al perro .... jejeje. 2.4mm



Pues aquel dato no fue casualidad, creo que el sensor te va a petar en cualquier momento, la humedad la tienes estropeada y cuando empieza ahí acaba en la tempertura...

Desconnectat Xalocada

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1609
  • Portocolom
    • Veure Perfil
    • Balearsmeteo
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #924 el: D’octubre 30, 2012, 20:22:24 p. m. »
Toliko, veig que son Rapinya ja torna a funcionar, com vares dir al sopar sempre va fet, pero ja sabem que a vegadas es de meteoclimatic posan el llisto  masa alt ( per aixo molta gent sa borrat de la pagina, es un tema que a vegadas nen xerrat al foro de cazatormentas)

Jejeje ... lo que digo lo cumplo !!! :P :P Hoy he estado en casa de mis padres comiendo ... y efectivamente durante el dia 14 de Octubre, estuvo unas 5 horas sin dar datos de temperatura y en un momento puntual, marco -39,6º ... he ido a la consola y he borrado tanto el minimo mensual como el minimo anual ... y ya esta listo !!! La pega es que se ha borrado la minima anual, que fue en febrero ... pero no pasa nada !!

Llueve en casa ... no mucho, pero lo suficiente para no dejarme pasear al perro .... jejeje. 2.4mm



Pues aquel dato no fue casualidad, creo que el sensor te va a petar en cualquier momento, la humedad la tienes estropeada y cuando empieza ahí acaba en la tempertura...
Es una asignatura pendiente de Davis, están petando demasiado sensores, el mio de Portocolom, tambien hace una semana me hizo lo mismo, menos mal que estaba delante de la consola y lo vi :P, y pude descontarla de internet, como dice Toni estoy esperando que me diga basta ::)

Desconnectat Toliko

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 869
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #925 el: D’octubre 30, 2012, 20:26:24 p. m. »
Toliko, veig que son Rapinya ja torna a funcionar, com vares dir al sopar sempre va fet, pero ja sabem que a vegadas es de meteoclimatic posan el llisto  masa alt ( per aixo molta gent sa borrat de la pagina, es un tema que a vegadas nen xerrat al foro de cazatormentas)

Jejeje ... lo que digo lo cumplo !!! :P :P Hoy he estado en casa de mis padres comiendo ... y efectivamente durante el dia 14 de Octubre, estuvo unas 5 horas sin dar datos de temperatura y en un momento puntual, marco -39,6º ... he ido a la consola y he borrado tanto el minimo mensual como el minimo anual ... y ya esta listo !!! La pega es que se ha borrado la minima anual, que fue en febrero ... pero no pasa nada !!

Llueve en casa ... no mucho, pero lo suficiente para no dejarme pasear al perro .... jejeje. 2.4mm



Pues aquel dato no fue casualidad, creo que el sensor te va a petar en cualquier momento, la humedad la tienes estropeada y cuando empieza ahí acaba en la tempertura...

No me habia fijado en la humedad .... pues si, voy a buscar en el sensor que tenia en stock ... y tendre que cambiarlo !!!


Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #926 el: D’octubre 30, 2012, 20:28:03 p. m. »
De lo que comentáis de los sensores temp+hum de las Davis, a mí también me petó a los 2 años. Es lo único que he tenido que tocar de la Davis, eso sí, ninguna inconsistencia.  ;)

A veure si el vespre s'anima!!
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #927 el: D’octubre 30, 2012, 20:34:52 p. m. »
aqui ha començat a plure brusque de anar fent,miam si arriberem a ses dues cifras.1,4 mm



Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re: Seguiment del mes d'Octubre de 2012
« Respondre #928 el: D’octubre 30, 2012, 20:37:26 p. m. »
per palma cau brusquina.. avegades més ...pero res... nose jo si quedarem amb sos 7 mm d'avui mitgdia...
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/