COL·LABORACIONS > METEOPINA

Nou format i productes globals

<< < (2/3) > >>

Twin:
Ara que estic aprenent un poc de R jo també m'he decidit a començar a pintar 4 mapes de GFS. De moment estic fent algunes proves. No és que siguin mapes gaire guapos, però bé, ja aniré millorant

Compartesc l'enllaç on cada dia s'aniran actualitzant els mapes. De moment són 3 variables, T a 850hPa, 500hPa i Pressió en Superfície. Només anàlisi a les 00h.

http://www.meteoillesbalears.com/?page_id=599

EsCos:

--- Cita de: Twin en De Febrer 04, 2016, 20:12:54 p. m. ---Ara que estic aprenent un poc de R jo també m'he decidit a començar a pintar 4 mapes de GFS. De moment estic fent algunes proves. No és que siguin mapes gaire guapos, però bé, ja aniré millorant

Compartesc l'enllaç on cada dia s'aniran actualitzant els mapes. De moment són 3 variables, T a 850hPa, 500hPa i Pressió en Superfície. Només anàlisi a les 00h.

http://www.meteoillesbalears.com/?page_id=599

--- End quote ---

M'encanta!! Sabent manejar l'R ja tens el cel guanyat  ;) ;) ;)

pinero_87:
Fantàstic Twin, queden molt bé aquests mapes! es un molt bon començament! son GFS a 0.5º o 0.25º?

Twin:
Jo treball amb GFS a 0.25º

En un futur em permetrà obtenir una millor representació entorn de les Illes, a més que a partir de 4-5 dies hi ha fenòmens que empleant la malla de 0.5º poden no modelitzar-se correctament, com per exemple ciclogènesis mediterrànies i aquestes coses.

De fet, diria que els 0.25º o 0.16º d'Hirlam són la resolució espacial idònia per a models sinòptics (a dia d'avui vull dir). Els que tenen una major resolució tenen grans problemes d'aparició d'artefactes vinculats, sobretot, amb els processos convectius, i els de menor resolució la veritat és que quasi ni els mir ja

pinero_87:
Si, pens que tens raó...com mes ressolució millor, especialment on la densitat de dades es adecuada...tot i que mes ressolució també implica mes cost en el tractament de dades...però per productes a escala menor es bastant adecuat

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version