COL·LABORACIONS > METEOPINA

Seguiment radar

<< < (29/29)

Twin:

--- Cita de: pinero_87 en D’abril 04, 2016, 15:00:02 p. m. ---Estic amb tu Twin, seguiré el teu consell i extendré la zona sud i retallaré un poc la part Est. Per ventura afegiré alguns análisis d'acumulats, ja que es mes directe que fer-ho amb reflectivitats degut a que la conversió a precipitació ja està feta  :)

--- End quote ---
Quan te facis millonari amb sa web te demanaré una comissió per haver-te assessorat, i per suposat, mos ho gastarem tot en cervesses en es bar de n'Escos  ;D ;D
Ara en serio, mem si aquest estiu podem coincidir per Mallorca i feim una cervesseta d'aquestes productives.

S'animació de ses properes 48h d'aquest producte pot ser bastant fascinant.

EsCos:
Ostres que interessant Pinero!!! Cada dia ens sorprens més!!  :o :o :o :o

pinero_87:
Jejeje Twin, no hi ha manera de cobrar un duro xD, però bé... un ho fa essencialment per curiositat i entreteniment...ara que me sembla bé invertir dobers en cervessa...sa cervessa sempre és una bona inversió, així que quan siguis per aquí jo m'apunt a fer una cervesseta-xerradeta de ses nostres i a nes bar de n'EsCos per suposat :), no sabia que en tengués un ::). Prenc nota i posaré ses 48h enlloc de 24h, moltes gràcies, no hi ha res com es consells d'un bon observador!

EsCos, moltes gràcies! esper que sigui útil per fer algunes consultes observacionals...ja tenc ganes de veure com estima els acumulats :). A veure si amb el temps poden acostar-se mes al temps real...no sé el costòs que podria arribar a esser, però potser valdria la pena

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version