Autor Tema: SEGUIMENT NOVEMBRE  (Llegit 18769 cops)

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #75 el: De Novembre 16, 2009, 18:10:47 p. m. »
Efectivament. És un anticicló dinàmic, producte de la mateixa circulació general. Aquests són mals de moure...mínim 20 dies solen dir les estadístiques. Veurem que dura aquest i per on es romp. Diu el model europeu que el dissabte-diumenge pot fer figa l'anticicló amb un petit front durant unes hores.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #76 el: De Novembre 16, 2009, 18:17:00 p. m. »
Efectivament. És un anticicló dinàmic, producte de la mateixa circulació general. Aquests són mals de moure...mínim 20 dies solen dir les estadístiques. Veurem que dura aquest i per on es romp. Diu el model europeu que el dissabte-diumenge pot fer figa l'anticicló amb un petit front durant unes hores.
Sí, jo crec que és així com dius i que possiblement l'anticicló s'emfeblesqui. Però el que jo veig és que hi ha una barrera inmensa que no deixarà passar tan facilment els vents del nord perquè això pugui succeir. És com si fos un talò d'acer. Ara bé, n'Aquiles era invencible, però també tenia el punt feble que li costà la vida.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #77 el: De Novembre 16, 2009, 18:21:12 p. m. »
Mirant bé els models i seguint els seus moviments, sembla que es vulgui emfeblir però la bossa càlida no marxa. O sigui, que supòs estarem a les mateixes.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #78 el: De Novembre 16, 2009, 22:14:54 p. m. »
26,6ºC ara mateix al port de Valldemossa, no m'ho puc creure!

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #79 el: De Novembre 16, 2009, 23:14:53 p. m. »
lo unic destacable que veig en es models per es propers dies es un talveg molt marcat en alçada que arriba fins mes avall que es Golf de Cadis, i me pareix que acabarà aillant una gota freda i tot. Es problema es que passarà massa pes S, però pot provocar algunes pluges per es N de Canàries.

Lo de Valldemossa es increible!!!
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #80 el: De Novembre 17, 2009, 20:35:33 p. m. »
De TBO, una de TBO... ;D encara ric...
Una al·lota de la feina m'ha contat que un francès amic seu l'hi ha comentat que el temps enrarit d'aquests anys és causa directa de la famosa alineació planetària del 2012. Vaja que ja hi tornam a ser, que el món s'acaba un altre pic (van ja no se quantes vegades que el món s'ha d'acabar i com sempre el culpable és una alineació d'estels al cel)  ::) No se cansaran un dia de dir dois?  :-\
El que és pitjor és que per als que es creuen aquestes històries, resulta que a partir del 2012 la catàstrofe serà pitjor, perquè el clima es tornarà més loco...vaja que això només és el principi  :P
En resum,que es nota que per dir dois no fan pagar, esperem que ningú s'ho cregui. Per cert, si mirau per internet trobareu molta informació en aquest sentit...curiós la manera de perdre el temps que te la gent  >:(

Desconnectat Llorenç

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 113
  • SÀHARA OCCIDENTAL INDEPENDENT// SALUT PER HAITÍ
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #81 el: De Novembre 19, 2009, 19:55:26 p. m. »
Bon vespre,
Vaig en calçons curts per dins ca nostra i sense cap aparell de
climatització artificial encès. Vaja novembre "estiuenc" que pas.
Això sí, boira molta, avui matí una bona boirada mos hem trobat
la infermera i jo quan anàvem cap a Manacor-Artà-Cala Rajada a
veure els malalts que tenim per aquella zona.
Previsió de canvi, fretet i aigua, quan?
Salut i bona nit.

Llorenç.
Llorenç.
Palma. Pont des Tren.
llroigt@gmail.com
llroigt@hotmail.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #82 el: De Novembre 19, 2009, 20:09:13 p. m. »
La veritat que fa un temps atípic.  :-\ Me recorda molt al de 2006  ::) I pel que es veu als models, cap d'ells augura canvis importants a mitjà termini, és a dir, que fa tota la pinta de que tancarem el novembre d'aquesta sort.  ::)

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #83 el: De Novembre 19, 2009, 21:02:14 p. m. »
lo unic destacable que veig en es models per es propers dies es un talveg molt marcat en alçada que arriba fins mes avall que es Golf de Cadis, i me pareix que acabarà aillant una gota freda i tot. Es problema es que passarà massa pes S, però pot provocar algunes pluges per es N de Canàries.

Lo de Valldemossa es increible!!!

Efectivament, unes senyores pluges!!  :o
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #84 el: De Novembre 19, 2009, 22:45:55 p. m. »
De TBO, una de TBO... ;D encara ric...
Una al·lota de la feina m'ha contat que un francès amic seu l'hi ha comentat que el temps enrarit d'aquests anys és causa directa de la famosa alineació planetària del 2012. Vaja que ja hi tornam a ser, que el món s'acaba un altre pic (van ja no se quantes vegades que el món s'ha d'acabar i com sempre el culpable és una alineació d'estels al cel)  ::) No se cansaran un dia de dir dois?  :-\
El que és pitjor és que per als que es creuen aquestes històries, resulta que a partir del 2012 la catàstrofe serà pitjor, perquè el clima es tornarà més loco...vaja que això només és el principi  :P
En resum,que es nota que per dir dois no fan pagar, esperem que ningú s'ho cregui. Per cert, si mirau per internet trobareu molta informació en aquest sentit...curiós la manera de perdre el temps que te la gent  >:(

Com punyetes està la nostra societat?

Al temps gaudim d'un grau tecnològic mai vist i en constant acceleració i patim la mateixa acceleració de la ignorància de grans masses de població que, en teoria, hauria d'estar ben informada  :-[

Si no va bastar el catastrofisme pel canvi de mil·lenni, ara això del 2012!

La cota que hem assolit d'analfabetisme funcional  ??? (i espera ...) es fa evident quan la NASA ha hagut de fer públic un document explicant que al solstici d'hivern del 2012 no passarà absolutament res que no passi cada any.

http://earthobservatory.nasa.gov/Newsroom/view.php?id=41280&src=eoa-nnews
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #85 el: De Novembre 20, 2009, 00:37:10 a. m. »
crec que me jugare un sopar amb cada persona que me trobi que sa creu que al 2012 s'acabara el món. Si guany jo [estic 99,999999999999999999999999999% convençut que serà aixi] m'inflare a menjar gratis. En cas contrari no haure de pagar res perque estarem desintegrats

Com punyetes sa pot creure sa gent aquestes tonteries? Aixo ja no es incultura, va un poc mes enllà. Ganes de ferse es guai anant en contra des "sistema" o algun doi d'aquests
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #86 el: De Novembre 21, 2009, 16:15:23 p. m. »
Hauriem de crear una icona que simulas un que fa un badall  ;D perquè això és avorrrrrrrrrrit de nassos ;D Vaja un temps mal de sofrir i mirant models no hi ha solució ni a curt ni a mitjà termini.  :(

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #87 el: De Novembre 21, 2009, 19:15:37 p. m. »
AIXO JA  no es agontador  !!!

Estic oiat, pitjor que si fos juliiol, ja que aquest mes estas mentalizat que no fa res

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #88 el: De Novembre 21, 2009, 19:24:03 p. m. »
Es models veven un moviment de s'Anticicló que el podria deixar en posició N-S i afavorir s'entrada d'aire fred i arribada de pluges. Ara bé, de cada sortida ho van retrassant i enfeblint.
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: SEGUIMENT NOVEMBRE
« Respondre #89 el: De Novembre 21, 2009, 20:30:01 p. m. »
A mi em crida un poc l'atenció que pareix com si s'hagués acabat un cicle de temps plujós que havia començat per octubre de 2007 i que ha durat fins aquesta primavera passada. Sempre he tengut aquesta sensació que això de sequeres i pluges, tot i la variabilitat pròpia del nostre clima, sempre va associat a "cicles".
A mi me fa por això que es rompi amb aire fred directament del nord, perquè seria una entrada que pot arribar seca, seca...i ja està. M'agradaria més veure que els models ens donen llevant. Però be, no hem de ser catastrofistes, pot ser al manco canviem de tendència.  ;D