Fotografia > Concursos

Proposta de temes per concursos

(1/2) > >>

Twin:
Bones companys!

Fa uns dies vaig publicar a suggeriments la possibilitat de dur a terme distints concursos fotogràfics.

Resulta que avui dematí quan anava amb es cotxe ja he detactat ametllers amb flor, i tot i que diguin que 2flor de gener no umpl es paner", el cert és que a partir d'ara sa cosa s'anirà animant.

A més, és una de ses meves debilitats naturals de Mallorca, s'espectacle de sa floració d'ametllers.

Per això m'agradaria proposar aquest com a primer tema de concurs temàtic. Es dubte que tenc és el període de les fotografies, ja que el podriem posar a partir de demà dilluns, però fins quan?

Un altre tema que m'agradaria proposar, de més curta durada, serien les "calmes de gener", que ens solen deixar moltes imatges de postal, i que sembla que aquesta setmana que ha de començar ens vendran a fer una visita.  Que trobau?

embat:
A mi me sembla be  :)
El que no acab d'entendre és com ho voleu organitzar. Per apartats? Per mesos? Els temes són atemporals?  ::)

Twin:

--- Cita de: embat en De Gener 09, 2011, 17:47:31 p. m. ---A mi me sembla be  :)
El que no acab d'entendre és com ho voleu organitzar. Per apartats? Per mesos? Els temes són atemporals?  ::)

--- End quote ---
atemporals no ho són, perque la floració dels ametllers està ben limitada en el temps. Si a cas, a finals d'anys si que se n'obriria algun d'atemporal tipus "postes de sol", "lluna plena" o alguna cosa d'aquestes que es repeteix sovint.

Per mesos? No. De fet, sa meva idea es rompre amb es lligam d'un mes-un concurs. És un lligam que elimina dinamisme a sa meva manera d'entendre

Apartats? Aquí no t'entenc massa bé.

En definitiva, el que propos es anar creant distints concursos temàtics per centrar-nos en un aspecte concret o en una situació meteorològica concreta (com p.e. ses calmes previstes o una possible nevada, temporal de vent o algo així)

embat:
Entesos  :) Des del meu punt de vista, perfecte  ;) I a l'espera que obriu ja el tòpic  ;D
Una darrera qüestió, serà visible sempre, només per a registrats o per a registrats que a més portin un mínim de missatgeria "per si les mosques"?

Twin:

--- Cita de: embat en De Gener 09, 2011, 18:20:37 p. m. ---Entesos  :) Des del meu punt de vista, perfecte  ;) I a l'espera que obriu ja el tòpic  ;D
Una darrera qüestió, serà visible sempre, només per a registrats o per a registrats que a més portin un mínim de missatgeria "per si les mosques"?

--- End quote ---
de moment només per a registrats. Això de registrats amb un mínim de missatges encara no estic convençut de quin mínim hauria de posar.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version