Fotografia > Concursos

Concurs mes de novembre

(1/4) > >>

Twin:
Després de mesos sense fer cap concurs crec que ja és hora de reiniciar aquesta activitat, i quina millor manera de fer-ho que amb un concurs de fotografia del mes de novembre.

En gran part la iniciativa ha estat den Castell de Santueri, que fa una temporadeta que m'encalça perque es reemprengui aquesta activitat.

En principi, a partir d'ara hi haurà un concurs mensual, en el que cada usuari podrà participar-hi amb 3 fotografies vinculades amb meteorologia de les Illes fetes durant el mes.

Hi haurà temps fins dia 5 del mes següent per penjar fotografies, i després s'obrirà un termini de 5 dies més per dur a terme les votacions. Podrà votar qualsevol usuari del fòrum, donant 3, 2 i 1 punts a 3 fotografies distintes.

El "premi" consistirà en ser la imatge del fòrum fins que es resolgui el següent concurs.

Castell de Santueri:
Va venga que queden 7 dies per participar-hi, ja es ben hora de canviar sa meva foto d'abril de 2013!

Gràcies Twin per iniciar-ho novament  ;)

Zuco:
Per començar el concurs, aquí vos pas 3 fotos...

Estan fetes per mòbil, així que si trobau que la qualitat no és prou bona, les llevau del concurs.

1. Niguls alts novembrils


2. Mixing de tardor. Un poc de tot.


3. Colors de tardor a Palma


Castell de Santueri:
Ara que ja tenc el 100% de ses fotos de novembre, vaig a triar-les...

Tempestes fortes el 05 de novembre a les 08h al Port de Palma

Justo al salir del puerto de Palma by MeteoNaturaMallorca, on Flickr



Surt el sol i deixa aquest cel indescriptible!

Él Amanecer by MeteoNaturaMallorca, on Flickr


Vent, ones, Kitesurf... Formentera

Foto preciosa donde se deja entrever el viento al fondo y el oleaje by MeteoNaturaMallorca, on Flickr

Esper que hi participi més gent i que guanyi s'ha millor fotografia

Grand Bleu:
És la primera vegada que particip, i no sé si les fotos panoràmiques son acceptades. En cas de que no s'acceptin, digueu-m'ho, i miraré de triar-ne d'altres.

Les tres imatges són preses des de Sa Ràpita mirant cap a la Colònia de Sant Jordi el dia 5 de Novembre damunt les 10 del matí





Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version