Autor Tema: Seguiment de models - Tardor 2013  (Llegit 26575 cops)

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #75 el: De Novembre 13, 2013, 13:15:16 p. m. »
les sortides dels models son bastant bones. però no m'enfii!

ara al meu cotxo 21 graus  quina alegria!  ja estava fart dels 26-28 graus!
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #76 el: De Novembre 13, 2013, 18:07:12 p. m. »
La alerta de las pitiusas por lluvias ya la han quitado, todos los modelos dando agua a mansalva hoy y ni gota 8) me tomo unas vacaciones, esto es una tomadura de pelo.

Desconnectat Ironside

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 424
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #77 el: De Novembre 13, 2013, 18:11:13 p. m. »
La alerta de las pitiusas por lluvias ya la han quitado, todos los modelos dando agua a mansalva hoy y ni gota 8) me tomo unas vacaciones, esto es una tomadura de pelo.

Madre mia Toni, no hay situacion que os de la AEMET que se acabe cumpliendo en Ibiza, y no es cosa de este año.

Desconnectat abcdibz

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 361
  • Desde Eivissa
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #78 el: De Novembre 13, 2013, 18:32:17 p. m. »
La alerta de las pitiusas por lluvias ya la han quitado, todos los modelos dando agua a mansalva hoy y ni gota 8) me tomo unas vacaciones, esto es una tomadura de pelo.


Te acompaño en las meteovacaciones, cuando vaya a llover ya me avisará la APP del móvil  8)

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #79 el: De Novembre 13, 2013, 18:38:55 p. m. »
La alerta de las pitiusas por lluvias ya la han quitado, todos los modelos dando agua a mansalva hoy y ni gota 8) me tomo unas vacaciones, esto es una tomadura de pelo.


Te acompaño en las meteovacaciones, cuando vaya a llover ya me avisará la APP del móvil  8)

Si para dos gatos que somos por las pitis tenemos que aguantar lo pronosticado y vivido hoy es para ello, pero siempre queda la esperanza que ahora que han quitado la alerta llovera ;D, no caera esa breva.

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #80 el: De Novembre 13, 2013, 18:43:00 p. m. »
Animo compañeros!

Aun quedan muchos dias seguro que os acaba lloviendo, lo bueno se hace esperar ;)

El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat abcdibz

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 361
  • Desde Eivissa
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #81 el: De Novembre 13, 2013, 18:56:02 p. m. »
La alerta de las pitiusas por lluvias ya la han quitado, todos los modelos dando agua a mansalva hoy y ni gota 8) me tomo unas vacaciones, esto es una tomadura de pelo.


Te acompaño en las meteovacaciones, cuando vaya a llover ya me avisará la APP del móvil  8)

Si para dos gatos que somos por las pitis tenemos que aguantar lo pronosticado y vivido hoy es para ello, pero siempre queda la esperanza que ahora que han quitado la alerta llovera ;D, no caera esa breva.

A mi la experiencia me ha demostrado que cuando llueve antes de hora siempre el episodio real pronosticado queda en poco o nada o llueve más tarde de lo previsto. El Lunes por la noche hubo lluvia sorpresa, ya se sabía lo que tocaba hoy :D

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #82 el: De Novembre 13, 2013, 20:06:22 p. m. »
es GFS just a la meva localització ha augmentat molt la preci per aquests dies que venen. no son gens reals  però algo es preveu!

La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat Xaragall

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1146
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #83 el: De Novembre 13, 2013, 20:32:57 p. m. »
Bé, sa bossa freda que inicialment l'estancaven sobre sa nostra vertical i es llevant de sa peninsula, ara pareix que vagi a parar ràpidament cap a s'estret de Gibraltar.

Això no ens afavoreix de cara a nes més curt termini, amb plogudes més irregulars i no tan generals. Però cap sa possibilitat que més endavant torni a pujar i aquí si que se mos colocaria en una posició molt favorable per nosaltres.

Ja vorem, no mos hem de desanimar, tot i que molts (inclus jo  ;D ) estem contagiats per un cert pesimisme.  ;)




Desconnectat Urtyk

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1258
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #84 el: De Novembre 13, 2013, 20:54:22 p. m. »
Cada salida que pasa pinta peor, vamos a tener que mover la isla al final.

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #85 el: De Novembre 13, 2013, 21:03:30 p. m. »
está claro que hasta el ultimo momento seguirán dando tumbos los modelos, pero lo que parece claro,es que lloverá, en mayor o menor proporción claro está
según como queden posicionada la DANA. así que ánimo y buen seguimiento para esos días ;)
AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #86 el: De Novembre 13, 2013, 21:13:49 p. m. »
Cada salida que pasa pinta peor, vamos a tener que mover la isla al final.

 ;D lo de mover la isla muchas veces lo pienso ;D

 mi opinión respecto a cada salida pinta peor, tienes toda la razón, pero prefiero ver estas salidas que no el aburrimiento de estas semanas atrás ;)

AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #87 el: De Novembre 13, 2013, 22:00:36 p. m. »
Idò jo no som gens pessimista.  ;D ;D ;D Fa mesos que no faig altre cosa que desitjar una situació així, perquè la tardor que hem tengut fins ara era una broma de mal gust. Ara mos regalen una baixa típicament mediterrània, profunda i amb aire fred, que se passejarà dies per aquí...fuas, quina passada, estic jo per queixar-me!  ;D

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #88 el: De Novembre 13, 2013, 22:09:59 p. m. »
Idò jo no som gens pessimista.  ;D ;D ;D Fa mesos que no faig altre cosa que desitjar una situació així, perquè la tardor que hem tengut fins ara era una broma de mal gust. Ara mos regalen una baixa típicament mediterrània, profunda i amb aire fred, que se passejarà dies per aquí...fuas, quina passada, estic jo per queixar-me!  ;D

Totalmente de acuerdo contigo!

Nos quitan el anticiclón, nos dan días y días de lluvia, bajada de temperaturas y posibilidad de nevadas en la serra... es una bendición tener una situación así con el otoño que llevamos

Esta mañana me cayeron 6 mm y yo feliz como una perdiz, yo soy muy optimista para estos días y es que el GFS nos da acumulados puntuales de 100 mm en 6 días y no es una salida aislada nos lo lleva poniendo casi una semana

El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment de models - Tardor 2013
« Respondre #89 el: De Novembre 13, 2013, 22:58:01 p. m. »
Bé, sa bossa freda que inicialment l'estancaven sobre sa nostra vertical i es llevant de sa peninsula, ara pareix que vagi a parar ràpidament cap a s'estret de Gibraltar.

Això no ens afavoreix de cara a nes més curt termini, amb plogudes més irregulars i no tan generals. Però cap sa possibilitat que més endavant torni a pujar i aquí si que se mos colocaria en una posició molt favorable per nosaltres.

Ja vorem, no mos hem de desanimar, tot i que molts (inclus jo  ;D ) estem contagiats per un cert pesimisme.  ;)

que la baixa s´en vagi al estret de gibraltar no es sinomin de menys inestablitat, sino inclus  de major que tenir just damunt o el llevant si te dona vent amestralat, aquest tipus de baixa precisament a on son mes activas es a la part davantera i es a on estarem noltros, la zona " calida i humida" es la millor