Autor Tema: MOR EN JOAN BUTLER  (Llegit 6394 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #15 el: D’octubre 20, 2015, 16:46:39 p. m. »
 Despres del shok de la noticia i un mal demati, de cada vegada mos trobam mes malament, era una amistat profunda que teniam, el seu buit ningú el ma podra cobrir,  ell sempre es va portar molt ben en noltros, i posiblement perque es el primer amic que ma parteix encara mo fa mes doloros.

Ell sempre ma deia " Supos que vendras al meu funeral " concient de que  no moriria vell,  pero jo mai esperaba que aquest moment arribas tan aviat i de cop,

Sa ma fera a partir d´ara molt dificil anar per  Arta perque els meus sentiments sempre estaran amb ell, pero aixo si, tambe tenc clar que si la seva familia heu vol, continuare l´amistat amb els que quedan, perque ell heu ves fet per jo

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #16 el: D’octubre 20, 2015, 17:11:20 p. m. »
He posat aquesta noticia un grup waschapp de meteo i m´agradat molt el que un ha posat  " Se va un aficionado a la Meteo, pero el cielo gana un ángel "

Desconnectat Josemacawa

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 819
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #17 el: D’octubre 20, 2015, 18:00:44 p. m. »
Estamos de paso uno se da cuenta que hay que disfrutar día a día porque en cualquier momento llega tu día en fin DEP
Palma-vivero

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #18 el: D’octubre 20, 2015, 18:13:25 p. m. »
No sé que dir, francament.   :'(  Com molts de voltros vaig conèixer en Joan als foros. El catmeteo concretament...en aquell ja mític "escamot balear" que fou l'embrió d'aquest foro i on en Joan era membre actiu. De llavors ençà manteniem una relació cordial i com bé heu dit ja, mai se li passà un Nadal, un aniversari o un sant sense rebre una felicitació seva. Me sap molt de greu la seva pèrdua, desitjo ànims i coratge als familiars i amics. Que descansi en pau.

Desconnectat Keleta

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 452
  • ferreret
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #19 el: D’octubre 20, 2015, 19:56:15 p. m. »
El primer pic que vaig tenir contacte amb en Joan va ser a través d'un missatge privat en el qual  me mostrava el seu recolzament quan va saber la malaltia irreversible que patia el meu home. Quan el vaig conéixer personalment a una meteotorrada que fèrem a Sant Salvador me va paréixer un home amb una bondat i una noblesa molt gran, me va dir que ell estava malalt però que aquest dia se trobava molt bé amb tots noltros ... Això és el sentiment que em queda d'ell... Al cel sia
    

Desconnectat Ironside

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 424
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #20 el: D’octubre 20, 2015, 20:30:06 p. m. »
Una pena su perdida, yo le conoci en una de las primeras quedadas, seria por el 2004 - 2005 y la verdad es que era muy buena persona y muy noble, no faltaba el mensaje de navidad para felicitar las fiestas, la ultima vez que le vi fue en el IKEA hara un par de años,descansa en paz....Desde ahi arriba tendras otra perspectiva de las nubes y de todo lo que te apasionaba....

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #21 el: D’octubre 20, 2015, 23:25:11 p. m. »
  Dir que l´esglesia esta plena de gom a gom, si be alla es dona el cóndol abans de la misa, el capellá a fet una breu homilia pero a descrit a la perfeccio de com era en Joan.  La familia be, heu dua amb dignitat aquest tant mal moment.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #22 el: D’octubre 20, 2015, 23:28:57 p. m. »
 Un altre cosa.

 Com pasa a altres foros, quan s´en va un forero que ha deixat petjada i perque no caigui amb els temps  en el oblt es fa alguna cosa perque  continui al nostro record seu per el foro.

Si vos pareix que, i vista els días que estam i el clásic sopar de tardor que es el dia que mes foreros asisteixen a partir d´ara aquest sopar es pasaria a dir, Sopar Joan Butler, i tots ja  sabrem
 que es el sopar de tardor

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: HA MORT EN JOAN BUTLER
« Respondre #23 el: D’octubre 20, 2015, 23:37:54 p. m. »
Un altre cosa.

 Com pasa a altres foros, quan s´en va un forero que ha deixat petjada i perque no caigui amb els temps  en el oblt es fa alguna cosa perque  continui al nostro record seu per el foro.

Si vos pareix que, i vista els días que estam i el clásic sopar de tardor que es el dia que mes foreros asisteixen a partir d´ara aquest sopar es pasaria a dir, Sopar Joan Butler, i tots ja  sabrem
 que es el sopar de tardor

Me pareix una gran idea!

Desconnectat Talet

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 79
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #24 el: D’octubre 21, 2015, 08:48:33 a. m. »
El vaig conèixer a una meteotorrada a Sant Salvador ja fa un quants anys, es va presentar i xerrarem un poc, tornarem coincidir al sopar de tardor.
Descansi en Pau. Segur que d'allà on sia seguirà gaudint de la meteo. El meu condol per la seva família.

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #25 el: D’octubre 21, 2015, 17:04:48 p. m. »
Yo soy de los ''nuevos'' y con él solo llegué a intercambiar alguna palabra en el meteosopar del año pasado y leí algunos mensajes suyos por aquí, me hubiera gustado conocerle más, por lo que contáis seguro que debía ser una buena persona

Ánimo a la familia
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #26 el: D’octubre 21, 2015, 18:41:15 p. m. »
Una gran pèrdua per al nostre col·lectiu, hi convergien totes les virtuts d'un bon meteoafeccionat i observador. El recordarem.

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #27 el: D’octubre 21, 2015, 20:27:00 p. m. »
Que fort, no és just això  :'(

Les meves condolències a tota seva la família, i també a nen Tomeu, amb qui sé mantenien una estreta amistat. Vaig conéixer en Joan Butler fa 8 anys, a ses I Jornades de Meteorologia que organitzaven na Marga i na Magdalena de [M], i a partir d´aquí ell va començar un seguiment apassionant a l´anterior fòrum de Catmeteo (que per cert, està obert per llegir tot i estar inactiu, allà podreu recordar els bons moments que ens va deixar compartint situacions entre 2007 i 2009 http://catmeteo.patimlameteo.com/index-catmeteo.php)

Descansi en Pau Joan. Gràcies per haver estat aquí, i per cuidar-nos, con sé que ho seguiràs fent, des d´allà dalt.
« Darrera modificació: D’octubre 21, 2015, 20:31:00 p. m. per Gregal »

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #28 el: D’octubre 21, 2015, 23:32:04 p. m. »
Que fort, no és just això  :'(

Les meves condolències a tota seva la família, i també a nen Tomeu, amb qui sé mantenien una estreta amistat. Vaig conéixer en Joan Butler fa 8 anys, a ses I Jornades de Meteorologia que organitzaven na Marga i na Magdalena de [M], i a partir d´aquí ell va començar un seguiment apassionant a l´anterior fòrum de Catmeteo (que per cert, està obert per llegir tot i estar inactiu, allà podreu recordar els bons moments que ens va deixar compartint situacions entre 2007 i 2009 http://catmeteo.patimlameteo.com/index-catmeteo.php)

Descansi en Pau Joan. Gràcies per haver estat aquí, i per cuidar-nos, con sé que ho seguiràs fent, des d´allà dalt.



Gracies Albert  ;) ell t´apreciaba

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: MOR EN JOAN BUTLER
« Respondre #29 el: D’octubre 21, 2015, 23:43:42 p. m. »
Ja vos puc informar que les cendres d´Joan  serán depositadas desde la seva barca el proper estiu a la mar  per el voltans de Canyamel  i que era el seu desitj,  fins a les horas les custodiará la seva dona que será la que posara la data de la despedida final  ( datas que   personalment son un referent per ell son 23 de juny  aniversari de las sevas noces, 24 de juny, Sant Joan  i 14 de juliol, data de naixament, o 29 de juny Sant Pere, sant de la seva dona i patro dels mariners

 També ja he xerrat amb el seu fill damunt l´estacio d´en Joan que esta ara no operativa, M ha dit que funciona  pero que la seva germana va tancar l´ordenador i que la posara en marxa i si no pot mos demara la nostra ajuda, encara que la darrera paraula  d´ella la te sa mare, pero personament coneguent na Petra voldra que continuii funcionant, es un tema ara secundari per jo a ella comentarli damunt aixo, en tots cas esperare la propera setmana