Autor Tema: Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015  (Llegit 23136 cops)

Desconnectat Josemacawa

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 819
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #120 el: D’octubre 19, 2015, 15:45:45 p. m. »
Por aquí 0,4 mm
Es increíble 2 núcleos potentes se dirigían hacia nosotros con buena trayectoria pero cuando están cerca de la costa se separan los núcleos y uno se va hacia el sur y otro hacia el norte sin afectar la badia de palma parece cachondeo pero no! es la realidad de los últimos años
Palma-vivero

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #121 el: D’octubre 19, 2015, 15:46:24 p. m. »
Per Marratxí també molts de trons llunyans però poca pluja. Hi ha una basca que pareix que esteim a s'agost. Sembla que una tempesta ens està esquivant pel sud (alerta que encara podria afectar àrees com la marina de Campos) i una altra per l'oest  :'( :'( :'(


jo diria que alerta amb el cumuls que hi ha per Palma i que na Burguesa i la mar poden donar sorpresas

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #122 el: D’octubre 19, 2015, 16:32:45 p. m. »
Trona per Vilafranca i plou de forma feble. Poca cosa, sembla. Cap el sud es veu el cel més tancat.

Desconnectat Xaragall

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1146
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #123 el: D’octubre 19, 2015, 16:58:40 p. m. »
Tenc sa tronada be damunt jo a Campos. Tronarros ben forts, nigul nigul. De totes maneres se nota q es tempesta de base alta. Sa intensitat no fa miracles.
« Darrera modificació: D’octubre 19, 2015, 17:58:07 p. m. per Xaragall »

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #124 el: D’octubre 19, 2015, 18:42:45 p. m. »
Mala suerte esta tarde... 1,5 mm, la tormenta nos ha esquivado por ambos lados de la bahía  :-\

Ambiente cálido y bochornoso con una amplitud térmica bajísima: 19,2ºC de mínima y 26,1ºC de máxima
« Darrera modificació: D’octubre 19, 2015, 18:44:49 p. m. per Meteomallorca »
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #125 el: D’octubre 19, 2015, 18:52:34 p. m. »
Mala suerte esta tarde... 1,5 mm, la tormenta nos ha esquivado por ambos lados de la bahía  :-\





Basta ver el mapa de rayos, para entrarme la risa, a la vez que lloro :P
AMUNT MALLORQUETA!!!


Desconnectat isvatec

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1024
  • desde palma( la vileta)
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #127 el: D’octubre 19, 2015, 21:49:20 p. m. »
jo un miserable litro

Yo igual....Esperemos tener mejor suerte en las próximas horas.
AMUNT MALLORQUETA!!!

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #128 el: D’octubre 20, 2015, 02:12:34 a. m. »
La cosa sembla que es vol animar, el radar mostra creixements i ruixades (de moment localitzades) aquí i allà. Amb un poc de sort veurem llampegar i sentirem trons anit.


Desconnectat abcdibz

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 361
  • Desde Eivissa
    • Veure Perfil
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #130 el: D’octubre 20, 2015, 10:06:18 a. m. »
Esta la cosa movida por Ibiza Vila ahora mismo... No es lluvia extraordinariamente intensa pero acumula rápido, de momento hoy llevamos 30 mm.

Desconnectat EsCos

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 401
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #131 el: D’octubre 20, 2015, 10:53:34 a. m. »
Esta la cosa movida por Ibiza Vila ahora mismo... No es lluvia extraordinariamente intensa pero acumula rápido, de momento hoy llevamos 30 mm.

Si, 35 mm ja al nucli d'Eivissa... Amb un poc de sort superaran els 40mm!!

A Selva des de mitja nit duim 14,4mm que han caigut molt poc a poc (intensitats màximes de 6 mm/h).

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #132 el: D’octubre 20, 2015, 11:59:35 a. m. »
Hace dos horas que llueve sin pausa en Pitiusas, últimamente todas las situaciones son favorables por aquella zona, en detrimento de Mallorca y especialmente Menorca. Poco a poco van paliando la sequía  :D

Aquí al menos tenemos un día muy nuboso y con poco sol, que también hace falta
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #133 el: D’octubre 22, 2015, 17:59:18 p. m. »
Bones tardes de bell nou a tots. Us deman permís per entrar i perdonau la meva llarga absència.
Primer de tot, abans de res, simplement una petita recordança a Joan Butler, que gràcies a ell vos vaig conèixer a tots els qui estau al Foro (llavors era Catmeteo). Gràcies a ell he fet bones amistats amb tots vosaltres. Gràcies a ell puc compartir una afició, la meteorològica, quan em pensava que només era una dèria de les meves. Gràcies a ell vaig comprovar que també hi ha altra gent, altres persones que compartim aquesta ciència tan noble i tan lloable i que agrupa a una sèrie de persones entenedores, bones de cor i malaltissa pel temps. Quan gràcies a ell vaig descobrir tot aquest món, el vostre món que també és el meu, vaig sentir una satisfacció molt gran i vaig pensar a la vegada que no anava tot sol pel món de la meteorologia.
Gràcies Joan Butler per donar-me aquesta gran oportunitat de conèixer a una gent que és collonuda. Pot ser has partit massa prest i des de que has marxat ara ens falta un trosset de tú a cada un de nosaltres. Mentres, nosaltres seguirem per aquí i sempre et tendrem present. Gràcies, amic, per tot.
P.D. Per cert, ja que hi ets, posa bo amb el Sant Pere perquè de tan en tan ens envii bones pluges i bones tempestes, això sí; sense fer mal. I en les temporades de fred d'hivern els floquets de neu que no faltin.
A reveure, Joan!
« Darrera modificació: D’octubre 22, 2015, 18:44:34 p. m. per Toni Esteva »
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Seguiment mes d'OCTUBRE de 2015
« Respondre #134 el: D’octubre 22, 2015, 18:39:11 p. m. »
Per Artà tenim sol i alguns núvols alts. Ambient confortable. El vent és de mestral fluix o molt fluix. Gaudim d'una temperatura de 17ºC i hem tengut una màxima de 19ºC.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.