Autor Tema: Seguiment mes de MAIG 2010  (Llegit 59238 cops)

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #240 el: De Maig 05, 2010, 16:06:36 p. m. »
Bon dia!

Fotos impressionants, Albert. Gràcies pel testimoni de la neu i per les fotos del Gorg Blau.

Fred!!, aquesta nit hem recollit només 0,4 mm


10,4ºC
89%
1004,5 hPa
N, 5 km/h

Salut! Ah, ahir el torrent Gros es va desbordar una mica ahir dematí al camp de devora La Gruta, arribant a tallar la crrta principal del Molinar fins a sa Benzinera. L´aigua arribava per damunt les voravies.

 :)
No deus tenir cap fotografia?

A Porreres 0,5mm aquesta nit passada i ara des de sa UIB sa veu un ruixat intens cap a sa Serra
Avui anant al Pont d'Inca he reparat que el Torrent Gros també va botar el pont de l'autopista. Hi ha els embossos que duia l'aigua més amunt que la línia del pont. Més que botar-lo, el que va fer va ser superar-lo un momentet i amb poca força, però així mateix...Deu n'hi do.  :)

Twin, si has de mirar nivells pel tema Maike i vols ajuda, m'ho dius ;)


Twin i embat, hi ha una foto de la zona del Molinar a la notícia del diari que ha penjat en Metar.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Perejal

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1700
  • Fracàs escolar garantit! Ni anglès ni coneixements
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #241 el: De Maig 05, 2010, 16:57:07 p. m. »
Comunicat del Centre d'Informació del P.N de s'Albufera

Hola,
 
Amb els quasi 190 litres caiguts entre ahir i avui a s'Albufera i les fortes pluges a la Serra que han fet rebentar les Fonts Ufanes els itineraris del parc es troben impracticables i els aguaits tancats.

Si voleu visitar s'Albufera vos recomanam que vos informeu abans al 971 892 250 (de 9 a 15 h.)
 
Salutacions,
 
Centre d'Informació.  ::)
FORÇA FORANA!!!

Desconnectat Toni Esteva

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1127
  • Molí d'en Leu. Artà.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #242 el: De Maig 05, 2010, 18:55:45 p. m. »
Comunicat del Centre d'Informació del P.N de s'Albufera

Hola,
 
Amb els quasi 190 litres caiguts entre ahir i avui a s'Albufera i les fortes pluges a la Serra que han fet rebentar les Fonts Ufanes els itineraris del parc es troben impracticables i els aguaits tancats.

Si voleu visitar s'Albufera vos recomanam que vos informeu abans al 971 892 250 (de 9 a 15 h.)
 
Salutacions,
 
Centre d'Informació.  ::)

Bona tarda Joan, com estàs de sa cama? Tenc entès que per aquest any no jugaràs la final de la copa del món.  ;)

Mal d'altres, rialles són!

Una abraçada i que te milloris.
Crònicons del Molí d'en Leu.
http://molidenleu.blogspot.com

*Col·laborador d'AEMET a les Illes Balears
i Soci de la SOMIB.
Estacions oficials a Artà i Campament dels Presos, Parc Natural de la Península de Llevant.


Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #244 el: De Maig 05, 2010, 21:37:24 p. m. »
Fa unas setmanes vaig escriure per aqui que volia arribar al 400 mm abans des juliol. Sa veritat que estaba convensut que no hi arribaria, com molt 350. Ido be, acab de fer sa suma i duc 447 mm  ;D ;D ;D ;D.

Desconnectat EsCos

  • brusquina
  • ***
  • Missatges: 401
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #245 el: De Maig 05, 2010, 21:46:03 p. m. »
Bona nit gent!!

Molt bones les fotos den gregal, sobretot la d'es Gorg Blau!!

Avui han caigut al nucli de Selva 5,4 litres que se sumen fent un total de 171,3 litres aquest mes de maig!!

Salut!!

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #246 el: De Maig 06, 2010, 00:05:20 a. m. »
Gràcies a tots! A saber quan podré repetir fotos així  ;D


Bona nit!

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #247 el: De Maig 06, 2010, 00:47:46 a. m. »
Per cert, per primera vegada des de que agaf les dades a Establiments, superam els 1000 litres en l'any agrícola. 1047 des del setembre ençà.
Dissabte o diumenge aniré a buidar els de la serra. Just que hagi caigut el que ha caigut a Lluc (cosa més que possible) duran 2000 litres en l'any agrícola. No està però que gens malament  :o

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #248 el: De Maig 06, 2010, 07:10:27 a. m. »
Bon dia!

I per "colofón" de l´episodi, avui hem baixat dels 10ºC, a 6 de maig. És el meu rècord des que prenc dades fiables: 2007.

12,3ºC
76%
1006,5 hPa
NW, calma

Mínima de 9,6ºC

A destacar l´episodi fred plujós aquest: dilluns màxima de 17º, dimarts màxima de 14º i ahir màxima de 16º. Aquests dies amb mínimes de 9-11º.

 ;)
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #249 el: De Maig 06, 2010, 18:27:19 p. m. »
Avui capvespre ma telefoneat en Xalocada i m´ha explicat que devers les  6 ha de tornar a pasar per es quirofan, perque la infecccio que te a sa ferida i sa bacteria que te a sa sang ( bacteria de clinica) es lo mateix i intentaran arreglarlo, perque li donen es maxim d´antibioic ( que el deixa empardalat) i sa febre no li fuig. Despres el duran fins dissabte el UVI.

Le vist animat perque sap lo que te i no es res greu, a pesar que vegadas aquestas bacteria d´hospital son punyeteres, pero quan saben li han analizat i saben quina bacteria es, te facil solucio i mes per una persona jova.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #250 el: De Maig 06, 2010, 21:39:59 p. m. »
Bones

Acab de xerrar amb la dona den Xalocada i ma dit que l´operacio ha anat molt be, que ja esta al UVI pero encara esta dormit i ella ja no vorá fins demá.


Li he recordad que l´esperam per aqui i ma dit que dissabte quan torni a l´habitacio lo primer que ferá será registrarse. i sino heu fa quan jo vaig a vorel el registrare jo  ;D ;D ;D ;D ;D

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #251 el: De Maig 06, 2010, 22:29:42 p. m. »
Tema Torrent Gros:

Realment degue dur una bona revinguda. Primer de tot he de dir que dilluns horabaixa vaig anar a veurel en es camí Fondo i ja duia un bon cabal (mes o manco com es setembre de 2009), o sigui que durant es vespre degue arribar a dur una punta important.

Avui he passat per sa carretera de Manacor i he guaitat i m'ha parescut que per alla no s'havia sortit de mare. També he passat per sa carretera de Sineu i per allà m'atreveria a garantir que no va botar.

Es fet que gairebé botas s'autopista pero no sa desbordas a altres punts on ho sol fer amb mes facilitat pot ser degut a que sa taponas alguna boca des pont de s'autopista?? Ho dic, perque sino no ho acab d'entendre massa be
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #252 el: De Maig 06, 2010, 22:30:37 p. m. »
Bones

Acab de xerrar amb la dona den Xalocada i ma dit que l´operacio ha anat molt be, que ja esta al UVI pero encara esta dormit i ella ja no vorá fins demá.


Li he recordad que l´esperam per aqui i ma dit que dissabte quan torni a l´habitacio lo primer que ferá será registrarse. i sino heu fa quan jo vaig a vorel el registrare jo  ;D ;D ;D ;D ;D
Donali anims!!!
I moltes gràcies per informar
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #253 el: De Maig 07, 2010, 19:58:41 p. m. »
Acab de xerrar amb sa dona den Xalocada i ma diu que esta molt be. La infeccio esta baixant, no te febre i dema posiblement sortira del UVI

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de MAIG 2010
« Respondre #254 el: De Maig 07, 2010, 20:27:46 p. m. »
Acab de xerrar amb sa dona den Xalocada i ma diu que esta molt be. La infeccio esta baixant, no te febre i dema posiblement sortira del UVI
Molt bona notícia aquesta  :)