Autor Tema: Seguiment mes de Desembre de 2012  (Llegit 53129 cops)

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #240 el: De Desembre 18, 2012, 17:10:17 p. m. »
Per Alaro fa un bon fred  ;D ;D ;D ferem s'nit
Això des fred i sa nit admet múltiples combinacions, algunes d'elles agradables, altres no tant.  ;D

Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #241 el: De Desembre 18, 2012, 20:25:35 p. m. »
Cuando podais echadle un vistazo a Reportajes,  he subido unas cuantas fotos sobre la tormenta del pasado 12 de octubre. Gracias  ;)
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat g-force

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1267
    • Veure Perfil
    • El tiempo en Ibiza
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #242 el: De Desembre 18, 2012, 21:39:43 p. m. »
Es anticiclons d'hivern són una d'aquelles coses de sa vida que un s'ha d'agafar amb calma i filosofia. Per dia 23-24 sa pujada de temperatures a 850hPa serà un espectacle.

Després sembla que tendrem una normalització amb es pas d'un front dia 25, però s'anticicló té ganes de continuar per ses nostres contrades uns quants dies més. I ja sabem, depenem absolutament de sa seva posició final per sabre que passarà.

Pocs centenars de quilòmetres cap al nord i podem tenir una llevantada de llibre. Si es mou cap a l'oest podem tenir fins i tot una entrada freda. Si el tenim massa damunt tot anirà cap a Itàlia... Són distintes possibilitats que segurament veurem aparèixer i desaparèixer als mapes.

Per cert, quan aquí ens sofregirem amb sa +16ºC per Sibèria rebran amb es braços oberts una senyora -40ºC.

Cierto, hoy en Ucrania decenas de muertos por una ola de frío inédita para estas fechas, se han registrado hasta casi -50ºC.


Desconnectat gorgblau

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 996
  • Tobogan d'en balti
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #244 el: De Desembre 19, 2012, 07:33:39 a. m. »
pero aixo es a oymyakon, alla estan acostumats a estar a -50º!!! m'extranya que hagin mort persones!!! lo normal per alla es estar entre es -40º i es -50º!!! es record de temperatura minima en una "zona habitable" el tenen ells -72º lany 1971 em sembla!!!
Visca Mallorca!!!


Desconnectat Galatzó

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 38
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #246 el: De Desembre 19, 2012, 10:11:47 a. m. »
A mi que voleu que vos digui, aquests dies aponentats i amestrelats em pareixen marevellosos, ja que deixen dies radiants i donen pas a fenòmens que són difícilment de veure la resta de l'any. Per exemple veure Eivissa des de el Toro no és una cosa gaire habitual com es veu a la fotografia, i que es veu gràcies a la posició del sol quan es pon que fa un efecte contrallum al relleu de l'illa que fa que es vegi millor encara. A més ahir vaig anar a veure la posta de sol al Galatzó i també es veia Eivissa i al fons fins i tot Menorca. Ja vos dic aquests dies d'humitat baixa no fan tant de mal;)

Desconnectat Meteomallorca

  • Calabruix
  • *
  • Missatges: 3035
  • Informando desde Marivent (Cala Mayor)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #247 el: De Desembre 19, 2012, 11:15:50 a. m. »
A mi que voleu que vos digui, aquests dies aponentats i amestrelats em pareixen marevellosos, ja que deixen dies radiants i donen pas a fenòmens que són difícilment de veure la resta de l'any. Per exemple veure Eivissa des de el Toro no és una cosa gaire habitual com es veu a la fotografia, i que es veu gràcies a la posició del sol quan es pon que fa un efecte contrallum al relleu de l'illa que fa que es vegi millor encara. A més ahir vaig anar a veure la posta de sol al Galatzó i també es veia Eivissa i al fons fins i tot Menorca. Ja vos dic aquests dies d'humitat baixa no fan tant de mal;)

Per a mi també! A tota Europa estàn sota els efectes d'una ona de fred polar que està deixant temperaturas sota zero y nosaltres estem gaudint de temperatures suaus y cels buidats jeje
El amor por la meteo corre por mis venas... Y me da la vida

MIS FOTOS de Meteorología

*Socio de la SOMIB

Página de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/45424

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #248 el: De Desembre 19, 2012, 11:34:18 a. m. »
Molt bona aquesta foto Galatzo!

a jo no m'agrada tant aquesta situació, però realment fa uns dies envidiables per molta gent .

per Ucrania fred, morts ... i per aqui com tornar al mes de març.
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat Castell de Santueri

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2016
  • Estudiant d'Economia i aficionat a la Meteorologia
    • Veure Perfil
    • El meu Canal de Youtube, amb predomini de videos de meteorologia
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #249 el: De Desembre 19, 2012, 12:10:30 p. m. »
per dia 26, pareix que es GFS veu algo ... vorem com va i ve sortida rera sortida...
La tranquilitat que dona veure nevar no te preu.

Pàgina de Facebook-> https://www.facebook.com/pages/El-Rinc%C3%B3n-Balear-de-la-Meteorolog%C3%ADa/454249921346040

Galeria fotogràfica
http://www.flickr.com/photos/114391725@N06/

Desconnectat jorda

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1626
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #250 el: De Desembre 19, 2012, 13:06:01 p. m. »
per dia 26, pareix que es GFS veu algo ... vorem com va i ve sortida rera sortida...
Efectivament, sembla que el tió de Nadal vol deixar un regal. I una baixa com la que pinta el model, ja seria una bona cosa. Però com sempre qualsevol pronòstic a més de tres dies costa de creure.

Desconnectat Pla_Mallorca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 736
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #251 el: De Desembre 19, 2012, 13:48:42 p. m. »
gelades? fred? .... quin puta oii de temps que tenim!  :-X

Salut i paciència estimats germans.  :-\


Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #253 el: De Desembre 19, 2012, 23:51:31 p. m. »
Bones!

Avui al cim del Castell d'Alaró (825m) s'ha donat una Tmàx de 12,5ºC i una Tmín de 9,6ºC. Esperam solucionar els problemes que estam tenint per pujar les dades a internet de forma correcta. Tan aviat com poguem pujarem les dades a meteoclimatic i pels socis SOMIB hi haurà dades en temps real (bé, de fet ja les tenen en el moment en què la connexió funciona).

 ;)

 

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes de Desembre de 2012
« Respondre #254 el: De Desembre 20, 2012, 15:29:04 p. m. »
Ja tenim nova estacio a Cala millor! !!!!!!!!!!!