Autor Tema: Seguiment mes d'Octubre 2010  (Llegit 125142 cops)

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #540 el: D’octubre 19, 2010, 13:23:36 p. m. »
 Que fasi neu un 17 d´octubre o que aquest mes enguany les temperaturas siguin inferiors a las mitjanas no cambia gens que globalmet el planeta de cada vegada te temperaturas mitjanas mes altas. Un altre cosa son les teorias que anam cap a l´infern. que mos  inflan es cap cada dia.  Jo sempre he pensat que la natura es sabia i ella mateixa reaccionara deixan los cosas al seu lloc.

I tu Gregal, segueix com ara, perque si cada vegada que mos surt un entrevan, i tirasim sa tavallola tots mos estariam grapant sa panxa al sol.
Cerca sa part positiva de la relacio que tens amb el Aemet, no la negativa

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #541 el: D’octubre 19, 2010, 13:33:07 p. m. »
En mi opinion deberias seguir como hasta ahora,  hacer hobbies, tus marchas a 1400 metros a buscar la nieve y olvidarte de esta mala experiencia, por mi parte voy a redactar un escrito a este impresentable periodico dejandole claro que es informar y no manipular, es que si no creo que les darias la razon al Jansa y compañia con el calentamiento global y demas.
Mira, despues de que pase esta noche la temperatura media del mes de Octubre al menos en Ibiza ya estara por debajo de lo normal, hace 10 dias tuve que tragar con otro articulo de semejante periodico diciendo que estamos 3ºC por encima de lo normal, algo logico en los primerios dias del mes, recuerdo que me cabree y comente que despues de la segunda quincena todo se equipararia mas o menos, al menos veo que llevo razon, pues a este periodico y al sujeto que lo publico le espera otra redaccion por mi parte, al menos que vean que fuera en la calle hay gente que no es lerda, que te aseguro que el periodismo de hoy solo es vender ejemplares y NADA MAS.

Tal vez esto nos pueda servir de experiencia en este foro, y para que no roben informacion o fotos dos cosas:
1- deberiamos poner marcas en las fotos ya sea autor, firma web o lo que sea.
2- para mi lo mas importante, el que no este dado de alta que no pueda ver nada mas que el topic que diga "o te das de alta o no tienes permisos para ver fotos, leer o publicar, asi de claro.Albert, hazme caso, sigue como hasta ahora y que les den por el cacas.
Totalmente de acuerdo, este topic sólo lo deberían ver los dados de alta.
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #542 el: D’octubre 19, 2010, 13:40:51 p. m. »
En mi opinion deberias seguir como hasta ahora,  hacer hobbies, tus marchas a 1400 metros a buscar la nieve y olvidarte de esta mala experiencia, por mi parte voy a redactar un escrito a este impresentable periodico dejandole claro que es informar y no manipular, es que si no creo que les darias la razon al Jansa y compañia con el calentamiento global y demas.
Mira, despues de que pase esta noche la temperatura media del mes de Octubre al menos en Ibiza ya estara por debajo de lo normal, hace 10 dias tuve que tragar con otro articulo de semejante periodico diciendo que estamos 3ºC por encima de lo normal, algo logico en los primerios dias del mes, recuerdo que me cabree y comente que despues de la segunda quincena todo se equipararia mas o menos, al menos veo que llevo razon, pues a este periodico y al sujeto que lo publico le espera otra redaccion por mi parte, al menos que vean que fuera en la calle hay gente que no es lerda, que te aseguro que el periodismo de hoy solo es vender ejemplares y NADA MAS.

Tal vez esto nos pueda servir de experiencia en este foro, y para que no roben informacion o fotos dos cosas:
1- deberiamos poner marcas en las fotos ya sea autor, firma web o lo que sea.
2- para mi lo mas importante, el que no este dado de alta que no pueda ver nada mas que el topic que diga "o te das de alta o no tienes permisos para ver fotos, leer o publicar, asi de claro.Albert, hazme caso, sigue como hasta ahora y que les den por el cacas.
Totalmente de acuerdo, este topic sólo lo deberían ver los dados de alta.
Ni més ni manco. En obert només les fotos que l'autor vulgui que es vegin arreu i les altres amb accés restringit. Coses com aquesta d'usurpar el nom no han de tornar a passar.


Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #543 el: D’octubre 19, 2010, 13:43:46 p. m. »

És culpable DM? Alerta, pot ser no. Pot ser que el tal Joan Mora hagi agafat la foto den Gregal i l'hagi enviada a DM. No seria la primera vegada que una persona roba fotos per internet i les envia a un mitjà de comunicació. Alerta.  :o



Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #544 el: D’octubre 19, 2010, 13:56:58 p. m. »

És culpable DM? Alerta, pot ser no. Pot ser que el tal Joan Mora hagi agafat la foto den Gregal i l'hagi enviada a DM. No seria la primera vegada que una persona roba fotos per internet i les envia a un mitjà de comunicació. Alerta.  :o


Tens raó. En qualsevol cas jo si fos n'Albert enviaria una carta al DM per demanar explicacions, perquè podria ser ben bé això que dius. I jo no focalitzaria les crítiques cap al Centre Meteorològic de Balears perquè potser no els queda més remei que dir allò que diuen des de Madrid. Però si trob que per una banda els membres de l'aemet haurien de tenir cura d'allò que diuen tot tenint en compte que els periodistes tendeixen a manipular i exagerar les informacions meteorològiques i climatològiques. I per altra banda els mitjans de comunicació haurien de ser seriosos i imparcials, limitant-se a explicar la realitat i no ficar per enmig opinions subjectives i sense fonament científic. Com diu en uetam, l'escalfament global és indubtable, però d'allà a que arribem a tenir un clima apocalíptic com alguns mitjans de comunicació i institucions gairebé arriben a asegurar hi ha un bon tros.

Desconnectat -Tramuntana-Maria-

  • cama d'aranya
  • **
  • Missatges: 119
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #545 el: D’octubre 19, 2010, 15:13:29 p. m. »
Gregal, despres de l'empipament gros inicial, no t'has de desanimar... q es el q volen. Simplement d'eixar de banda els mitjans i ser feliç i disfrutar del q ens agrada i ells ja s'ho faran amb la manipulació i el tapa informació a la gent...

Simplement recorda el q vares disfruta i quina felicitat vares tenir la nit del 17/18 d'octubre!!

Ahh, y em pareix be aixó de restringir l'acces al foro!
« Darrera modificació: D’octubre 19, 2010, 15:15:09 p. m. per -Tramuntana-Maria- »
Palma / Zona Bar Güell - Metge Darder.

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #546 el: D’octubre 19, 2010, 17:36:45 p. m. »
Gràcies, Maria  ;)
D´haver dinat he enviat un e-mail demanant educadament una rectificació al diari, sobre l´autoria de la foto. Les 6 de l´horabaixa i no m´han contestat ni rectificat. En fi, era d´esperar. A un altre diari he vist una foto que no era meva, on apareixien taques blanques sobre les roques del Puig Major. Calcadet al 30 d´octubre de 2008. Ho vaig considerar neu granulada aquell dia i ho consider així avui també.

Maria, faré el que has dit. Viuré la meteorologia per a mi mateix i disfrutar pes meu compte, i aportant amb vosaltres i aquest fòrum. Ja poden cantar missa els altres, que jo al meu quadern tenc apuntada una estrelleta i entre parèntesi el terme granulada, de la mateixa manera que ho vaig fer el 15 de desembre de 2008 on, tot i ser neu granulada, quallà a Fornalutx (200m) i molts mitjans ho qualificaren de "nevada". Encara record quan hi vaig anar, que un nin petit me va tirar tot un tros d´aquesta neu a sa cara i me vaig congelar es coll...

Foto d´aquell dia:


« Darrera modificació: D’octubre 19, 2010, 17:40:40 p. m. per Gregal »

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #547 el: D’octubre 19, 2010, 18:19:40 p. m. »
Uetam i aquest canvi de nick?  ;D

Desconnectat embat

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2586
  • Jugam?
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #548 el: D’octubre 19, 2010, 18:30:23 p. m. »
Puput xerrador. Ai Deu meuet del cel gloriós  ;D que bo  ;D


Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #550 el: D’octubre 19, 2010, 18:33:57 p. m. »
Uetam i aquest canvi de nick?  ;D

perque no puguin banear en uetam  ;D ;D ;D ;D ;D
T´he identificat perquè duies sa foto de Montuïri, perque sinós...  ;D

Desconnectat fractal

  • Boirina
  • *
  • Missatges: 66
    • Veure Perfil
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #551 el: D’octubre 19, 2010, 19:17:49 p. m. »

Gregal: ánimo y continua tu buen quehacer

Como dicen que decía Don Quijote: "Ladran, luego cabalgamos"

(Por cierto la frase no es de Cervantes está inspirada en un poema de Goethe, pero alguien quiso reescribir la historia a su manera... tal como ha pasado en tu caso)

Lo dicho, ánimo ... i endavant ses haches
Seguiment dades de l'estació Llubi - Son Rossinyol
www.meteollubi.com

Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #552 el: D’octubre 19, 2010, 19:31:43 p. m. »
Gracias  ;) Menos mal que mi compañero Llampforcat no dijo nada a los medios cuando vio copos el 6 de junio de 1984, lo hubieran mandado al patíbulo!!

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #553 el: D’octubre 19, 2010, 20:09:57 p. m. »
Bones!

M´he llegit tot el seguiment d´avui i estic molt enfadat. Jo crec, apart del robatori de la foto de´n Gregal, que ha sigut conseqüència de la mala interpretació de les paraules de´n Jansà per un periodista "inexpert" del tema. (això vull creure, perquè crec que Jansà és prou eficient dins la matèria per no equivocar-se en coses simples). Darrerament el Diario de Mallorca, no està massa fi...

D´altra banda, als darrers anys els mitjans de comunicació estan fent servir qualsevol notícia, per convertir-la en pro-canvi climàtic; aquest estiu, dia sí, dia també sortia la periodista a Sevilla a migdia, darrera un termòmetre de carrer al sol, amb més de 45ºC, quan a vegades tenien 34-35º (cosa ben normal a Sevilla). Estic fart, ja d´això. La setmana passada varen dir que a València varen arribar a 31ºC un dia que es va arribar a 23ºC... venga!

Gregal, no t´amoinis, estam amb tu;

--------------------

Canviant radicalment de tema, fa fred  ;D

Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat grenotet

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 818
    • Veure Perfil
    • red de estaciones en tiempo real
    • Correu
Re: Seguiment mes d'Octubre 2010
« Respondre #554 el: D’octubre 19, 2010, 20:12:11 p. m. »
bones,gregal segueix fent lo que t'agrada i força  ;) ;)