Autor Tema: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011  (Llegit 53838 cops)

Desconnectat cap de fibló

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1065
    • Veure Perfil
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #480 el: De Maig 31, 2011, 15:10:21 p. m. »
Devers les 13,45 h he pasat per damunt el torrent Gros,per l´autovia de aeroport i anava mólt amunt  :o   
 Ha plogut moltissim a Marratxí (com comenta Embat !!! ) per fer còrrer així el torrent Gros, amb tan poc recorregut,  si a la Serra apenes ha plogut  !!

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #481 el: De Maig 31, 2011, 15:21:37 p. m. »
he sentit rumors que s'estació intermodal està inundada. És cert això? En teniu notícies?? Si aquesta es vera els han de matar  :-\

Jo anava en Metro, que tornava de la UIB. Ens hem aturat a Jacint Verdaguer perquè ja no es podia continuar. A l´estació de Jacint Verdaguer tot eren rius i baixaven cascades des del carrer. He intentat fer fotos i vídeos amb el mòbil, però l´agent de seguretat m´ha llevat el mòbil (després me l´ha tornat) i ha cridat que ningú s´atreveixi a gravar res que tenia ordres d´amunt...
Un desastre Palma, avui, tot el carrer Balmes inundat i el carrer Jcint Verdaguer. El carrer Aragó a l´altura de Balmes uns 25-30 cm. d´aigua al centre.

Jo estic a Palma i no he arribat a ca meva. Per tant, no us puc dir el que ha plogut per ca meva, ja que la meva estació no envia dades. Fins les 13:25h. duia 8 mm.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat Twin

  • Global Moderator
  • Pedregada
  • *****
  • Missatges: 4278
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #482 el: De Maig 31, 2011, 15:25:52 p. m. »
Des de Santa Eugènia es pot veure com es nucli no ha mort ni molt manco. Fa 5 minuts es trobava per sa zona de Randa i me comenten de sa Colònia que es veu com s'hi acosta en es tope
Observa el cel. On vegis un nigul negre me trobaras.
Actualment informant des de Saragossa

http://www.meteoillesbalears.com

Desconnectat llevant

  • Global Moderator
  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1985
    • Veure Perfil
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #483 el: De Maig 31, 2011, 15:28:34 p. m. »
he sentit rumors que s'estació intermodal està inundada. És cert això? En teniu notícies?? Si aquesta es vera els han de matar  :-\

Jo anava en Metro, que tornava de la UIB. Ens hem aturat a Jacint Verdaguer perquè ja no es podia continuar. A l´estació de Jacint Verdaguer tot eren rius i baixaven cascades des del carrer. He intentat fer fotos i vídeos amb el mòbil, però l´agent de seguretat m´ha llevat el mòbil (després me l´ha tornat) i ha cridat que ningú s´atreveixi a gravar res que tenia ordres d´amunt...
Un desastre Palma, avui, tot el carrer Balmes inundat i el carrer Jcint Verdaguer. El carrer Aragó a l´altura de Balmes uns 25-30 cm. d´aigua al centre.

Jo estic a Palma i no he arribat a ca meva. Per tant, no us puc dir el que ha plogut per ca meva, ja que la meva estació no envia dades. Fins les 13:25h. duia 8 mm.

Que fort... :-\

Desconnectat Vallca

  • brusca
  • ****
  • Missatges: 650
  • Oregon BAR218HG (Sant Jordi - Palma)
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #484 el: De Maig 31, 2011, 15:28:50 p. m. »
he sentit rumors que s'estació intermodal està inundada. És cert això? En teniu notícies?? Si aquesta es vera els han de matar  :-\

Jo anava en Metro, que tornava de la UIB. Ens hem aturat a Jacint Verdaguer perquè ja no es podia continuar. A l´estació de Jacint Verdaguer tot eren rius i baixaven cascades des del carrer. He intentat fer fotos i vídeos amb el mòbil, però l´agent de seguretat m´ha llevat el mòbil (després me l´ha tornat) i ha cridat que ningú s´atreveixi a gravar res que tenia ordres d´amunt...
Un desastre Palma, avui, tot el carrer Balmes inundat i el carrer Jcint Verdaguer. El carrer Aragó a l´altura de Balmes uns 25-30 cm. d´aigua al centre.

Jo estic a Palma i no he arribat a ca meva. Per tant, no us puc dir el que ha plogut per ca meva, ja que la meva estació no envia dades. Fins les 13:25h. duia 8 mm.

Me pareix molt fort això que dius des mobil. Això pareix cada vegada mes una dictadura. A jo me pasa això.. quina rabia. Que se creuen que son?
Twitter: @Jawallk

Desconnectat Zuco

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3644
  • Ciutat Jardí-Palma de Mca. (capital mallorquina)
    • Veure Perfil
    • Méteo Ciutat Jardí
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #485 el: De Maig 31, 2011, 15:32:09 p. m. »
Però bé, vos puc assegurar que l´estació de Jacint Verdaguer era un autèntic caos. Del carrer queien cascades (hi ha zones de ventilació amb el carrer, amb canals que recoeixen l´aigua, però no donava a basto (perquè el carrer era un riu adalt). A les vies, l´aigua devia ser d´uns 30 cm-40cm, ja que superava el nivell de les vies.
Platja de Ciutat Jardí-Palma de Mallorca

MéteoPalma
http://www.meteopalma.com
 

Desconnectat elea

  • ruixada
  • *****
  • Missatges: 1611
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #486 el: De Maig 31, 2011, 15:39:06 p. m. »
Ojo al Levante.Está creciendo nubosidad a una velocidad vertiginosa.

Edito:Palma en TV1.
« Darrera modificació: De Maig 31, 2011, 15:41:14 p. m. per elea »
Cuida, ama y respeta
cada ser vivo del planeta...


Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #488 el: De Maig 31, 2011, 16:08:18 p. m. »
podriem fer un topic resum i analitzar be la tempesta, que al manco es atipica, ja que s'ha format de forma perpendicular a la convergencia d'embats habituals, a sotavent de la serra de tramuntana.

Ja m'he guardat es radar del migdia

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #489 el: De Maig 31, 2011, 16:10:32 p. m. »
Buf,vaja sorpresón les tempestes del ponent-Raiguer. Supossadament les prediccions xerraven de possibles tempestes d'evolució al mitjorn-centre de l'illa i on s'ha acabant desenvolupant es cap el Raiguer i cap a Palma.

I AEMET avui no havia donat cap tipus d'alerta. Ara possa en groc a part de Mallorca en el mapa nacional però quan pintxes no surt cap tipus d'alerta!

PEr Vilafranca han caigut 0,2mm  :'( :'( :'( :'( :'( i ara mateix no es veu que res pugui crèixer. Cap el Sud encara es veuen precipitacions però no sembla que hagi de crèixer res per aquí!

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #490 el: De Maig 31, 2011, 16:12:46 p. m. »
Això tardara a repetir-se. tres estacions de Marratxi al top ten nacional de precipitacions de meteoclimatic.

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm


Desconnectat Gregal

  • barrumbada
  • *
  • Missatges: 2065
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #492 el: De Maig 31, 2011, 16:30:32 p. m. »
Ses previsions per es propers días pareixen d´octubre, no de  juny . Mes que sol ser bastant sec
No entenc com a TVE ens han donat màximes de 25º per demà quan ens entrarà una +3 a 850 hPa i estarà ennigulat.

Desconnectat UETAM

  • Neu granulada
  • *
  • Missatges: 6494
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #493 el: De Maig 31, 2011, 16:32:45 p. m. »
Ses previsions per es propers días pareixen d´octubre, no de  juny . Mes que sol ser bastant sec
No entenc com a TVE ens han donat màximes de 25º per demà quan ens entrarà una +3 a 850 hPa i estarà ennigulat.


mentres que en Mauri ha donat nevada intensa a la cara nord del Pirineu, a cota 1.500

Desconnectat metar

  • Global Moderator
  • barrumbada
  • *****
  • Missatges: 2926
  • encalçador de niguls
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Seguiment meteorològic mes de MAIG 2011
« Respondre #494 el: De Maig 31, 2011, 16:34:04 p. m. »
Sa plogudassa a ca meva





a l'altre carrer


el garatge


el colector de drenatge


pas inferior pont d'inca nou


un metre i mig d'aigua

Mitjana anual (serie 1993-2013) 426,8mm