Autor Tema: XERREM COM ADULTS I NO ENS BARALLEM!  (Llegit 1320 cops)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
XERREM COM ADULTS I NO ENS BARALLEM!
« el: De Febrer 10, 2013, 00:32:01 a. m. »
Aquest topic l'he creat per xerrar o discutir possibles problemes que hagin sorgit entre noltros, en algunes de les converses que hem mantingut, en algun dels seguiments, etc.

Compartim moltes hores plegats en la xarxa i compartim moltes emocions (bones i dolentes) i això fa que de tant en tant pugui haver friccions. Aquí en podem xerrar, això sí sense insults i repectant les opinions de tothom.

Que vos pareix?  ;)

Desconnectat Quiquetor

  • Global Moderator
  • Calabruix
  • *****
  • Missatges: 3419
    • Veure Perfil
Re:XERREM COM ADULTS I NO ENS BARALLEM!
« Respondre #1 el: De Febrer 10, 2013, 01:06:04 a. m. »
Deix aquí un paràgraf que ha cometat en Gregal a seguiment i que per problems de moderació no s'ha editat correctament (mea culpa). El deix aquí per intentar entendre'ns com persones i aprendre a discutir amb respecte:

"Veig que últimament tot lo que dic ha d´estar qüestionat, com si fes ràbia que jo conti ses meves experiències nevadores. En fi, es ben trist això perquè el seguiment sa s´ha perdut. Com s´ha desviritat això deu meu. Pareix que he de demanar disculpes perquè m´ha nevat, i això si, els altres sempreeee tendran sa raó malgament sentis bajandes tipus "tenim un mar càlid". En fi, es seguiment localista és lo millor de sempre... Twin me faràs un favor si me banejes  ;) es millor no seguir en aquesta jaula d´envejosos i que consti que son una minoria, peeero.... aixo es lo q té."



Home Gregal, tu ja saps que ets el nivolocus per excel·lència i que t'emociones més que qualsevol de noltros quan es xerra de la neu. Jo crec que la gent expressa la seva opinió i pot ser contraria a la teva i això no vol dir que vagin en contra teva.

Jo moltes vegades he tengut opinions contraries a les teves o bé no he estat d'acord en tú amb una determinada afirmació i això no vol ir que vagi en contra teva perqué ja me coneixes i saps com som.

Tal vegada si una altra persona que no coneixes tant fa un comentari contrari al que dius és possible que te l'agafis com un atac personal quan realment no ho és. No trobes?
Jo no crec que ningú t'hagi atacat a tu personalment sinó que tenen altres idees i tothom és lliure de defensar les seves idees no?.

Per tant, no t'emprenyis i en aquest topic podem xerrar les coses entre tots i explicar-nos millor, que la xarxa se presta a malentesos!

 ;)